  • 1. Data: 2006-07-28 14:01:19
    Temat: zakładanie konta w mBanku
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    Kolega złożył poprzez stronę wniosek o konto w mBanku. Po tygodniu
    zadzwoniła do niego Pani i się umówiła na podpisanie umowy - umówiła sie
    z nim na rynku, a on podpisywał umowe na kolanie... A ta Pani miała na
    oko jakieś 20 lat...

    Zawsze tak robią? Nie powinna ona przyjechać do niego do domu? Przecież
    to śmiechu warte, żeby podpisywać umowę siedząc na murku na kolanie, w
    dodatku z jakimś dzieckiem...

    W ogole bylem zdziwiony bo jak ja 4 lata temu zakładałem konto to
    wszystko odbywało się listownie. Obecnie rozwiązanie może jest lepsze
    (szybsze) ale widać nikt nie kontroluje tych ludzi. Widać po niej że są
    brani z ulicy.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-07-28 14:37:48
    Temat: Re: zakładanie konta w mBanku
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Hotmaster" <h...@w...fr.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widać nikt nie kontroluje tych ludzi. Widać po niej że są brani z ulicy.

    A może 20 letnia babka boi sie sama po cudzych domach chodzić?
    A umówić sie mogli wszędzie, wystarczyło postawić twardo sprawe i pojawiła
    by się w domu.
    Arek

  • 3. Data: 2006-07-28 14:43:32
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    > Przecież to śmiechu warte, żeby podpisywać umowę siedząc na
    > murku na kolanie, w dodatku z jakimś dzieckiem...

    Ale co w tym jest w zasadzie niedobrego ? Czy jeszcze moze powinna
    zwracac sie do niego "sir" ? Czy to naprawde az taka powazna
    sprawa zalozenie rachunku w jakims banku ? :]

    marekz

  • 4. Data: 2006-07-28 14:52:15
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Ale co w tym jest w zasadzie niedobrego ? Czy jeszcze moze powinna
    > zwracac sie do niego "sir" ? Czy to naprawde az taka powazna
    > sprawa zalozenie rachunku w jakims banku ? :]

    Niektórzy chcą przeczytać to co podpisują. A 35 stopniowe upały temu nie
    służą. Babka zerkająca na zegarek też nie. Jakby dzwoniąc się spytała
    czy ma przyjechać do domu czy mogą się umówić na mieście to co innego.

    A skoro już chciała się umówić na mieście to mogłaby chociażby
    zaproponować jakiś stolik... Na rynku to się załatwia transakcje na
    allegro a nie zakłada konta w banku! Nie mówiąc o tym że się spóźniła.

  • 5. Data: 2006-07-28 15:04:23
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Hotmaster" <h...@w...fr.pl> napisał w
    wiadomości news:ead8al$1g5h$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > zaproponować jakiś stolik... Na rynku to się załatwia transakcje
    > na allegro a nie zakłada konta w banku! Nie mówiąc o tym że się

    Nie bronie tutaj wspolpracownika tego McBanku (kurier Siódemki,
    tak? - czy jakis inny wariant otwierania rachunku?), ale wyobrazam
    sobie mniej wiecej ile on na tym zarabia i w zwiazku z tym
    rozumiem jego motywacje, w tym patrzenie na zegarek i niechec do
    zalatwiania stolika. Ja ostatnio otwierajac mBiznes tez sie
    umawialem "na miescie", przy czym to ja sie spoznilem, wiec
    spoznienie moze byc takze wina poprzedniego klienta.

    Wzor umowy jest dostepny na www, podpisujac warto tylko sprawdzic
    czy sa zaznaczone dobre wybory przy opcjach TAK/NIE, co zajmuje
    zapewne okolo 15 sekund.

    marekz

  • 6. Data: 2006-07-28 15:05:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 16:43:32 +0200,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@t...irc.pl>
    napisała:
    [...]
    > zwracac sie do niego "sir" ? Czy to naprawde az taka powazna
    > sprawa zalozenie rachunku w jakims banku ? :]

    A konto w BPH miałeś ;) ?
    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 7. Data: 2006-07-28 15:06:55
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > zaproponować jakiś stolik... Na rynku to się załatwia transakcje na
    > allegro a nie zakłada konta w banku! Nie mówiąc o tym że się spóźniła.

    To na murku nie możesz przeczytać. Ja osobiście wolę umówić się na rynku, na
    powietrzu niż w domu siedzieć.

    Tomek

  • 8. Data: 2006-07-28 15:27:26
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneck9ss.47g.kjonca@kjonca.kjonca...

    > [...]
    >
    > A konto w BPH miałeś ;) ?
    > KJ

    Nie mialem az tyle odwagi. Wystarczy mi ze mam u nich karty i dwa
    razy probowalem miec dostep internetowy... :-)

    marekz

  • 9. Data: 2006-07-28 15:39:00
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    MarekZ napisał(a):

> [...]
    > sobie mniej wiecej ile on na tym zarabia i w zwiazku z tym
    > rozumiem jego motywacje, w tym patrzenie na zegarek i niechec do

    To nie był kurier tylko jakaś studentka. Miała przy sobie przesyłkę
    kurierską. Kurier pewnie przywiózł jej kilka umów a ona jest
    odpowiedzialna za ich podpisywanie z klientami.

  • 10. Data: 2006-07-28 16:02:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 17:27:26 +0200, "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    wklepał(-a):

    >Nie mialem az tyle odwagi. Wystarczy mi ze mam u nich karty i dwa
    >razy probowalem miec dostep internetowy... :-)

    E, ja spróbowałem i już 2. osoba wiedziała jak to zrobić. :-D Ale za to nie
    mogła uaktywnić dostępu przez WAP "bo system nie ma takiej opcji" - dziwne, że w
    domu sam mogłem to zrobić.