  • 1. Data: 2006-07-28 13:07:09
    Temat: BZWBK24 - piszmy petycje
    Od: Piotr Wojtowicz <""pirx\"@_cos_nie tak_op.pl">

    Witam

    Po ostatniej zmianie w systemie transakcyjnym
    domyślną jest funkcja rezygnacji z wyciagu.

    Nie da się zobaczyć historii rachunku bez przestawienia
    funkcji.

    Pisałem w tej sprawie, ale wysłali mnie na drzewo.
    Może jak trafi do nich kilkaset e-mail'i, to ktoś się
    tam ocknie.

    Piotr Wójtowicz

  • 2. Data: 2006-07-28 19:50:40
    Temat: Re: BZWBK24 - piszmy petycje
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    > funkcji.
    >
    > Pisałem w tej sprawie, ale wysłali mnie na drzewo.
    > Może jak trafi do nich kilkaset e-mail'i, to ktoś się

    trzeba napisac do rzecznika klienta, on moze sie sprawa zająć ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-28 20:14:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Po ostatniej zmianie w systemie transakcyjnym
    > domyślną jest funkcja rezygnacji z wyciagu.

    Kurde. To pikuś. Ja uważąm, że trzeba napisać do Brukseli w sprawie kolorów
    strony... ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2006-07-29 10:48:57
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    Witam!
    Mam inny kwiatek.
    Przelew z konta w BZ na konto w BZ.
    Nie ma takiej opcji, tylko przelew zewnętrzny, obowiązkowo Elixir.
    Kompaner

  • 5. Data: 2006-07-29 10:59:39
    Od: C <s...@j...be>

    On Sat, 29 Jul 2006 12:48:57 +0200, Kompaner wrote:

    > Witam!
    > Mam inny kwiatek.
    > Przelew z konta w BZ na konto w BZ.
    > Nie ma takiej opcji, tylko przelew zewnętrzny, obowiązkowo Elixir.

    Jeśli się nie mylę, to pomimo użycia opcji "przelew zewnętrzny", jeżeli oba
    konta są w BZ WBK, to i tak pójdzie to jako natychmiastowy przelew
    wewnętrzny (który chyba we wszystkich opcjach kosztuje 0 PLN).

    Co jednak mi się tu nie podoba, że po wprowadzeniu danych do przelewu nijak
    nie można rozpoznać, czy rachunek odbiorcy też jest w BZ WBK (i nie wiadomo
    przez to, ile taki przelew będzie kosztował). Aha - patrzenie na pierwsze
    cyfry numeru konta mnie nie interesuje. Powinna być na ekranie osobna
    rubryczka z informacją, czy rachunek odbiorcy jest prowadzony przez BZ WBK
    - tak, aby każdy od razu wiedział, ile go przelew będzie kosztował.