    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zakładanie konta w mBanku
    Date: Fri, 28 Jul 2006 17:04:23 +0200

    Użytkownik "Hotmaster" <h...@w...fr.pl> napisał w
    wiadomości news:ead8al$1g5h$1@news2.ipartners.pl...

    > Niektórzy chcą przeczytać to co podpisują. A 35 stopniowe upały
    > temu nie służą. Babka zerkająca na zegarek też nie. Jakby
    > dzwoniąc się spytała czy ma przyjechać do domu czy mogą się
    > umówić na mieście to co innego.
    >
    > A skoro już chciała się umówić na mieście to mogłaby chociażby
    > zaproponować jakiś stolik... Na rynku to się załatwia transakcje
    > na allegro a nie zakłada konta w banku! Nie mówiąc o tym że się
    > spóźniła.

    Nie bronie tutaj wspolpracownika tego McBanku (kurier Siódemki,
    tak? - czy jakis inny wariant otwierania rachunku?), ale wyobrazam
    sobie mniej wiecej ile on na tym zarabia i w zwiazku z tym
    rozumiem jego motywacje, w tym patrzenie na zegarek i niechec do
    zalatwiania stolika. Ja ostatnio otwierajac mBiznes tez sie
    umawialem "na miescie", przy czym to ja sie spoznilem, wiec
    spoznienie moze byc takze wina poprzedniego klienta.

    Wzor umowy jest dostepny na www, podpisujac warto tylko sprawdzic
    czy sa zaznaczone dobre wybory przy opcjach TAK/NIE, co zajmuje
    zapewne okolo 15 sekund.

    marekz