  • 1. Data: 2006-07-28 10:35:09
    Temat: BZWBK - dziwny sposób informowania o zmianach w regulaminie
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    pod ostatnim wyciągiem KK zdanie:
    Wprowadzono zmiany w Regulaminie wydawania i używania kart kredytowych BZ WBK,
    nowy Regulamin można znaleźć na stronach internetowych BZ WBK

  • 2. Data: 2006-07-28 10:48:04
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > pod ostatnim wyciągiem KK zdanie:
    > Wprowadzono zmiany w Regulaminie wydawania i używania kart kredytowych BZ
    > WBK, nowy Regulamin można znaleźć na stronach internetowych BZ WBK

    powinno byc na stronach internetowych lub w oddzialach banku i jak dla mnie
    wszystko ok

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-28 14:10:42
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    RobertS napisał(a):
    > powinno byc na stronach internetowych lub w oddzialach banku i jak dla mnie
    > wszystko ok

    konsumentom powinien być doręczony

    KG

  • 4. Data: 2006-07-28 14:18:38
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > powinno byc na stronach internetowych lub w oddzialach banku i jak dla
    mnie
    > wszystko ok

    PKO BP juz na tym poplynelo jakies 2 lata temu , skonczylo sie w uokiku .
    Wywiesi nowy regulamin wylacznie w placowkach .

  • 5. Data: 2006-07-28 15:13:33
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > konsumentom powinien być doręczony
    Może kiedyś....
    Teraz tylko wydać i / lub** ogłaszać w miejscu ogólnie dostępnym (za
    ustawą Prawo Bankowe).
    ** - w zależności kiedy lub czego dotyczą zmiany.

  • 6. Data: 2006-07-28 15:29:17
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    K.K. napisał(a):
    > Może kiedyś....
    > Teraz tylko wydać i / lub** ogłaszać w miejscu ogólnie dostępnym (za
    > ustawą Prawo Bankowe).
    > ** - w zależności kiedy lub czego dotyczą zmiany.

    prawo bankowe nie uchyla zasad wynikających z art.384 i 384[1] kodeksu
    cywilnego

    KG

  • 7. Data: 2006-07-28 15:31:26
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > powinno byc na stronach internetowych lub w oddzialach banku i jak dla mnie
    > wszystko ok

    a jak dla mnie nie - Regulamin jest częścią umowy, którą podpisywałem i zmiany w
    nim też powinny być w takiej formie

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-07-28 15:53:19
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > prawo bankowe nie uchyla zasad wynikających z art.384 i 384[1] kodeksu
    > cywilnego
    Faktycznie, czyli nie trzeba doręczyć. Wystarczy udostępnić (wydać) w
    postaci elektronicznej (art. 384 § 4)

    Art. 384 (1). Wzorzec wydany w czasie trwania stosunku umownego o
    charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli zostały zachowane wymagania
    określone w Art. 384

  • 9. Data: 2006-07-28 16:04:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    K.K. napisał(a):
    > Faktycznie, czyli nie trzeba doręczyć. Wystarczy udostępnić (wydać) w
    > postaci elektronicznej (art. 384 § 4)

    regulamin bankowy, przy tradycyjnym zawieraniu umowy, nie jest wzorcem w
    postaci elektronicznej

    KG