  • 11. Data: 2006-07-28 16:25:45
    Temat: Re: zakładanie konta w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eadjgb.sk.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > E, ja spróbowałem i już 2. osoba wiedziała jak to zrobić. :-D
    > Ale za to nie
    > mogła uaktywnić dostępu przez WAP "bo system nie ma takiej
    > opcji" - dziwne, że w
    > domu sam mogłem to zrobić.

    Ale nie miales tego ich scierwa-Sezama i juz druga osoba wiedziala
    jak to zrobic ? Farciarz. Bo moje dwie osoby mowily mi glownie, ze
    najlepiej by bylo jakbym zalozyl Sezama, bo co to ma za znaczenie
    dla mnie te kilka zł na miesiac przy moich obrotach... Druga
    twierdzila wprawdzie, ze sie da, za 3 zł miesiecznie bez konta,
    pomyslalem sobie, a co mi tam, jedna druga reklamacja i bedzie,
    ale w koncu pakiet startowy nie dotarl a kontakt jakos tak wygasl.
    Wspolczuje HSBC o ile nie wymieni duzej czesci kadry, bo Pekao to
    zycze jak najgorzej. :-)

    marekz

  • 12. Data: 2006-07-28 16:35:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 18:25:45 +0200, "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >pomyslalem sobie, a co mi tam, jedna druga reklamacja i bedzie,
    >ale w koncu pakiet startowy nie dotarl a kontakt jakos tak wygasl.

    Tylko kartę miałem. Gość coś tam poklikał, potem dostałem pakiet startowy i
    uruchomiłem toto.

  • 13. Data: 2006-07-28 17:30:56
    Od: s...@o...pl

    Witam,
    Jeśli tylko obydwie osoby miały dokumenty potwierdzające ich tożsamość to Ja w
    tym nic złego nie widze.

    Pozdrawiam
    Lukasz
    http://www.ehaker.com

  • 14. Data: 2006-07-28 20:52:33
    Od: t...@i...pl (Tester)

    W jakim mieście sytacja miała miejsce?

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 15. Data: 2006-07-29 15:32:44
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    Tester napisał(a):
    > W jakim mieście sytacja miała miejsce?

    Miasto Wrocław

  • 16. Data: 2006-07-29 15:33:07
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    Tester napisał(a):
    > W jakim mieście sytacja miała miejsce?

    We Wrocławiu

  • 17. Data: 2006-07-30 13:56:55
    Od: "złodziej p[odatków." <e...@p...onet.pl>

    > To nie był kurier tylko jakaś studentka. Miała przy sobie przesyłkę
    > kurierską. Kurier pewnie przywiózł jej kilka umów a ona jest
    > odpowiedzialna za ich podpisywanie z klientami.

    Coś mi w tym nie pasuje. Jakieś dwa miechy temu podpisywałem umowę z mBankiem
    i nie miałem do czynienia z żadnym przedstawicielem. Umowa została przysłana i
    odesłana pocztą.