  • 1. Data: 2004-01-24 10:47:04
    Temat: z mBanku do MultiBanku???
    Od: "klient" <j...@w...pl>

    w związku z opłatami za przelewy w mBaknu, chyba przeniosę sie do MultiBanku.
    Zdaje sobie sprawę że przelewy internetowe nie będą bezpłatne cały czes, ale
    trzeba korzystać jak można. MultiBank ma jeszcze kilka atutów - bezprowizyjne
    wpłaty, dużo funduszy inwestycyjnych (jak w mBanku - bezprowizyjne), a te 3 zł
    opłaty za rachunek jakoś przeżyje. A może założe sobie konto studenckie za
    złotówkę?? duży plus - mają ładne dziewczyny na obsłudze.

  • 2. Data: 2004-01-24 12:02:12
    Temat: Re: z mBanku do MultiBanku???
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    klient wrote:

    > w zwi?zku z op3atami za przelewy w mBaknu, chyba przenios? sie do MultiBanku.

    I bardzo dobrze. Moze w mBanku w koncu podniosa oprocentowanie.

  • 3. Data: 2004-01-24 13:13:48
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    klient <j...@w...pl> napisał(a):

    > w związku z opłatami za przelewy w mBaknu,
    oby to tylko plotka była...
    chyba przeniosę sie do MultiBanku.
    ja też mam już tam konto

    > Zdaje sobie sprawę że przelewy internetowe nie będą bezpłatne cały czes, ale
    > trzeba korzystać jak można.
    racja
    MultiBank ma jeszcze kilka atutów - bezprowizyjne
    > wpłaty, dużo funduszy inwestycyjnych (jak w mBanku - bezprowizyjne), a te 3 zł
    > opłaty za rachunek jakoś przeżyje.
    i jeszcze za kartę
    A może założe sobie konto studenckie za
    > złotówkę??
    + kart ve 1 pln
    duży plus - mają ładne dziewczyny na obsłudze.
    racja:))))

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2004-01-24 13:50:05
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "klient" <j...@w...pl> wrote in message
    > w związku z opłatami za przelewy w mBaknu,

    Jakimi oplatami za przelewy???

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2004-01-24 13:54:36
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Jakimi oplatami za przelewy???

    Przyszłymi :) W sensie 'opłatami', a nie 'przelewami' :)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-01-24 13:57:41
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> nagryzmolił(a) w

    > Jakimi oplatami za przelewy???

    Przejrzyj ostatnie posty....

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2004-01-24 14:13:59
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl> wrote in
    message news:buttkb$s71$1@inews.gazeta.pl...
    > Przejrzyj ostatnie posty....

    Wlasnie przejrzalem i poza plotka rzucona przez jednego dziwnego czlowieka i
    panika powstala w jej wyniku nic sie nie dowiedzialem. AFAIR w zeszlym roku
    juz ktos probowal wywolac taka panike.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2004-01-24 16:12:20
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 24 sty 2004,Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisal(a) taki
    ciekawy tekst-wart przeczytania :

    > Wlasnie przejrzalem i poza plotka rzucona przez jednego dziwnego
    > czlowieka i panika powstala w jej wyniku nic sie nie dowiedzialem.
    > AFAIR w zeszlym roku juz ktos probowal wywolac taka panike.

    Z polaczeniem z duza promocja VW na grupie ostatnimi dniami dziwnie to
    wyglada;)

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 9. Data: 2004-01-24 16:31:19
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "kuba" <s...@k...onet.pl> wrote in message
    > Z polaczeniem z duza promocja VW na grupie ostatnimi dniami dziwnie to
    > wyglada;)

    Nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii dziejow, ale lepiej poczekac az
    informacja bedzie oficjalna.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 10. Data: 2004-01-25 14:22:47
    Od: "kurson" <111_wytnijjedynki_kursonik@111_wytnijjedynki_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:butr2c$imm$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > A może założe sobie konto studenckie za
    > + kart ve 1 pln
    > duży plus - mają ładne dziewczyny na obsłudze.

    a w Lukas e-Konto ani opłat za prowadzenie, ani opłat za przelewy
    internetowe...., a i wpłaty gotówkowe (bezpłatne) też jest gdzie zrobić...
    spokojnie, bez paniki :))

    Pozdrawiam
    Darek