  • 1. Data: 2004-01-24 00:21:50
    Temat: Promocja Visa Credit w Multi
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    w związku z tym, że kończy mi się termin ważności VC w Multi i niespecjalnie
    uśmiecha mi się płacić 70 zł, skoro można nie płacić :), mam pytanie o
    procedury związane z promocją.

    Istotne dla mnie jest czy w razie rezygnacji z przedłużania obecnej umowy,
    kolejny wniosek będę mógł złożyć jeszcze przed rozwiązaniem czy dopiero po
    rozwiązaniu umowy? A jeśli po, to jak dużo czasu musi upłynąć?

    Chodzi mi o tę promocję, w której trzeba się zobowiązać do przelewania
    wynagrodzenia do Multi przez rok.

    Ewentualnie może ktoś zna inne sposoby na nieuiszczanie opłaty? Może jakieś
    triki a'la Citi? :)

    Pozdrawiam,
    Washko