  • 11. Data: 2004-01-25 14:38:19
    Temat: Re: z mBanku do MultiBanku???
    Od: "Dawid" <l...@p...pl>

    Ja już dawno przeniosłem sie do Multi jeszcze w dobrych czasach. Mam tam też
    konto firmowe "Ekspert" za które płace 15 złotych i wszystkie przelewy za
    free. ale jak znam życie to ta sielanka skonczy sie za chwile.
    Prawda jest taka ze procedury w multi są zywcem wziete z BRE i niestety
    dostepnośc do ich produktów np. kredyty, to prawdziwa katorga. Ale jak ktos
    tylko przelewa i wyciaga kase z konta to lepiej chyba nie jest nigdzie.
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 12. Data: 2004-01-25 15:43:28
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Dawid" <l...@p...pl> wrote in message
    > Prawda jest taka ze procedury w multi są zywcem wziete z BRE

    A to ciekawe - mógłbyś rozwinąć myśl?

    KK

  • 13. Data: 2004-01-25 16:24:39
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:bv0jie$rhj$1@nemesis.news.tpi.pl,
    kurson
    <111_wytnijjedynki_kursonik@111_wytnijjedynki_poczta
    .onet.pl>
    typed:

    > a w Lukas e-Konto ani opłat za prowadzenie, ani opłat za
    > przelewy internetowe...., a i wpłaty gotówkowe (bezpłatne) też
    > jest gdzie zrobić... spokojnie, bez paniki :))

    Taaak, byloby rzeczywiscie fajnie gdyby nie offlajnowy system,
    w dodatku z nadzwyczaj wyrazna tendencja do niecheci w kwestii
    aktualizowania salda rachunkow.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 14. Data: 2004-01-25 16:40:26
    Od: "Dawid" <l...@p...pl>

    > A to ciekawe - mógłbyś rozwinąć myśl?
    Starałeś się kiedyś o kredyt na firmę, trzeba przynieść fure paierów, a
    pozatym spełnić dużo dziwnych warunków, w oddziale powiedzieli mi że tak
    jest bo nie maja swoich procedur tylko wszystko jest właśnie od Starszego
    brata.
    Dawid

  • 15. Data: 2004-01-25 16:55:17
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Dawid" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tak
    > jest bo nie maja swoich procedur tylko wszystko jest właśnie od

    Uproszczenie. Rozpatrywaniem wniosków kredytowych Multibanku (jako
    wydziału BRE) zajmuje się inny wydział BRE: Biuro Kredytów Detalicznych.
    Stąd Twoje wrażenie o podobieństwie procedur: one nie są podobne, to
    jest pewnie ta sama procedura. :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 16. Data: 2004-01-25 16:59:45
    Od: "Dawid" <l...@p...pl>

    > Stąd Twoje wrażenie o podobieństwie procedur: one nie są podobne, to
    > jest pewnie ta sama procedura. :-)

    Tak myślałem ale dowodów ne mam więc mówie że podobne :)
    Dawid

  • 17. Data: 2004-01-25 18:06:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    wrote:
    > a w Lukas e-Konto ani opłat za prowadzenie, ani opłat za przelewy
    > internetowe...., a i wpłaty gotówkowe (bezpłatne) też jest gdzie
    > zrobić... spokojnie, bez paniki :))

    W celu sprostowania - Oplaty za prowadzenie (karta) juz sa, przelewy tylko
    na konta zdefiniowane.
    Chociaz prawda - oferta Lukasa jest b. ciekawa.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    ! Ankieta dla klientow bankow wirtualnych !

  • 18. Data: 2004-01-25 19:29:55
    Od: "Glenn" <g...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > W celu sprostowania - Oplaty za prowadzenie (karta) juz sa,

    W celu sprostowania sprostowania ;-) Ta opłata to 1 PLN i na dodatek można jej
    uniknąć robiąc
    jeden dodatkowy przelewik na kwotę 2k PLN (np. z VW) ;-)))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2004-01-25 19:35:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > W celu sprostowania sprostowania ;-) Ta opłata to 1 PLN i na dodatek
    > można jej uniknąć robiąc jeden dodatkowy przelewik na kwotę 2k PLN
    > (np. z VW) ;-)))

    1) czy 1 zl to nie oplata? :)
    2) Zakladam, ze ktos, kto dysponuje stale wolna kwota 2 tysiecy zlotych w
    takie zabawy sie nie bawi.
    3) Ja wiem, ze wiekszosc osob na tej liscie (nie wylaczajac z tego mnie ;)
    jest inna... :D

  • 20. Data: 2004-01-25 20:23:27
    Od: "Glenn" <g...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > 1) czy 1 zl to nie oplata? :)

    Nie ;-))) To co najwyżej opłatka ;-)

    > 2) Zakladam, ze ktos, kto dysponuje stale wolna kwota 2 tysiecy zlotych w
    > takie zabawy sie nie bawi.

    Ja się pobawię ;-)

    > 3) Ja wiem, ze wiekszosc osob na tej liscie (nie wylaczajac z tego mnie ;)
    > jest inna... :D

    ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn