  • 1. Data: 2004-01-23 22:19:05
    Temat: jaki e-bank w celu uzupelnienia oferty mBanku
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    Chcialbym uzupelnic pewne brakujace funkcje w mBanku zakladajac dodatkowe
    konto (musi byc bezplatne).

    W mBanku brakuje bardzo mi mozliwosci bezprowizyjnych wplat (wiem, ze jest
    tylko jeden bankomat w Lodzi, w Warszawie nie przyjmuje), oplaty 10 zl za
    wyplate pieniedzy za granica (2 % od sumy przestaje sie oplacac przy 1000 zl
    dla mnie).

    Czy polecicie jakis z 0 % oplata za prowadzenie, przelewy i z mozliwoscia
    otrzymania gratis karty z tanimi wyplatami zagranicznymi ? Niby Lukas spelni
    wymagania, ale tam trzeba wplacac 2 tys zl miesiecznie.

  • 2. Data: 2004-01-24 11:06:31
    Temat: Re: jaki e-bank w celu uzupelnienia oferty mBanku
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Przemek pisze:
    >Czy polecicie jakis z 0 % oplata za prowadzenie, przelewy i z mozliwoscia
    >otrzymania gratis karty z tanimi wyplatami zagranicznymi ?

    Skarpeta.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2004-01-24 11:17:44
    Od: "użytkownik" <j...@w...pl>

    > Chcialbym uzupelnic pewne brakujace funkcje w mBanku zakladajac dodatkowe
    > konto (musi byc bezplatne).

    Jestes bardzo naiwny, chcesz mieć cos za darmo, a najlepiej żeby bank płacił za
    Ciebie.
    Ja tez bym chciał wziąść kredyt bez prowizji i nieoprocentowny, jak jakś
    instytucja tekiego udziel to daj mi znać Przemku....

    A tak na seri to jeżeli jesteś studentem to otwrz sobi konto w MultiBanku,
    przelewy za darmo, wpłaty gotówkowe też, wypłata z bankomatów za granicą 10zł.
    koszt prowadzenia tylko 1 zł miesięcznie, brak obowiązku regulranych zasileń.

  • 4. Data: 2004-01-24 13:16:09
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    użytkownik <j...@w...pl> napisał(a):

    > A tak na seri to jeżeli jesteś studentem to otwrz sobi konto w MultiBanku,

    racja
    > przelewy za darmo, wpłaty gotówkowe też, wypłata z bankomatów za granicą 10zł.
    > koszt prowadzenia tylko 1 zł miesięcznie,
    + 1 zł za kartę
    brak obowiązku regulranych zasileń.
    racja

    Pozdrawiam