    From: Konlin <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypłata gotówki bez prowizji
    Date: Sat, 9 Jul 2005 00:01:24 +0200
    Sender: Konlin <>

    Fri, 8 Jul 2005 23:26:12 +0200, na pl.biznes.banki, <t...@v...pl>
    napisał(a):

    > czy istnieje sposób wybrania gotówki z konta karty kredytowej
    > tak aby nie zapłacic prowizji ??

    Ja zazwyczaj idę z kumplami na kręgle, płacę za wszystko KK a potem reszta
    robi zrzutkę :) Bez prowizji ale czasochłonne, nie do codziennego użytku.
    A na poważnie to niektóre banki pozwalają na przelew z konta KK i traktują
    to jako operację bezgotówkową ale nie wiem jakie obecnie i czy to stała
    oferta czy promocja. Zobacz BPH, chyba tam mi się to ostatnio rzuciło w
    oczy jak zastanawiałem się czy zmienić swoją z Multi na coś innego jak nie
    chcieli mi wydać kolejnej za darmo mimo dość sporych obrotów.

    pzdr
    konlin