  • 1. Data: 2004-03-23 15:25:50
    Temat: wypłata agencji PKO bp kartą visa
    Od: "ANDRZEJ" <KLAPS4@wp_wytni.PL>

    własnie wypłaciłem gotówke w agencji i załozono mi blokade o 9,99! czyzby
    wypłata w agencji PKO Bp podlegała prowizji a w oddziale jest bez prowizji!
    ja tu czegoś nie kumam?! co jest grane?

  • 2. Data: 2004-03-23 15:40:06
    Temat: Re: wypłata agencji PKO bp kartą visa
    Od: "Marcin" <...@...->

    Użytkownik "ANDRZEJ" <KLAPS4@wp_wytni.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    czyzby
    > wypłata w agencji PKO Bp podlegała prowizji a w oddziale jest bez

    Przy rozliczeniu 9,99 wróci na Twoje konto.

  • 3. Data: 2004-03-23 20:04:04
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "ANDRZEJ" <KLAPS4@wp_wytni.PL> napisał :

    > własnie wypłaciłem gotówke w agencji i załozono mi blokade o 9,99!

    Moze to prowizja za uslugi towarzyskie? :-)

    Pozdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de