  • 1. Data: 2004-03-23 13:16:28
    Temat: BePeHahahaha
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    O moj ty smutku. Czy zna ktos jakis bank w Polsce, ktory jeszcze wymaga
    przy zakladaniu konta zadeklarowania regularnych wplywow?

    Potrzebuje konta z dostepem przez Inet, do tego zupelnie niezaleznego od
    moich kont w Inteligo i Millenium. Niezaleznego w tym sensie, ze beda
    mialy do niego dostep dwie osoby, a ta druga osoba niekoniecznie musi
    wiedzec co sie dzieje na moich kontach prywatnych. Inteligo raczej
    odpada, bo jak zaloze drugie konto, to i tak bede mial dostep do obu na
    raz. Millenium pewnie tez, bo nie sadze, by chceli sie zgodzic na
    zawarcie dwoch umow telekomunikacyjnych z jedna osoba (ale sprawdze
    jutro). Poza tym Millenium nie ma zadnych powiadomien. Dlatego odpadaja
    tez inne banki.

    Wybralem BPH, bo mi sie onlajnowe powiadomienia mailem bardzo podobaja.

    Wszedlem do oddzialu. W boksie pusto. Powiedzialem glosno "dzien dobry".
    Przyszla pani.
    - dzien dobry chce zalozyc konto
    - jakie?
    - takie zupelnie normalne, sezam zdaje sie
    - rozumiem, ze ma pan umowe o prace na czas nieokreslony?
    - hmmm, nie, a po co?
    - bo musi miec pan stale wplywy na konto
    - a po co?
    - no bo to i tamto, a poza tym dostanie pan karte
    - a przeciez i tak nie wyplace wiecej niz mam na koncie, wiec w czym problem
    - ano bo mamy takie zasady
    - to jestescie chyba jedynym bankiem w Polsce, ktory wymaga czegos
    takiego, a ja potrzebuje zwyklego konta z dostepem przez Internet i nic
    wiecej; wplywy beda rozne, ale na pewno nie stale, bo to kono
    przejsciowe przed zalozeniem firmy
    - ooooo, jak internet, to prosze przyjsc w przyszlym tygodniu, bo pani,
    ktora potrafi i ma uprawnienia jest na urlopie
    - czyli da sie, bez stalych wplywow
    - no prosze przyjsc za tydzien i przygotowac sie na wplacenie jakiejs
    sumy przy zakladaniu konta

    O kurde. Jak 10 lat temu w PKO BP. ;-P

    Jutro pojade do innego oddzialu, bo ten to pierwszy jaki powstal w moim
    miescie mnostwo lat temu i ciagle stara zaloga w nim pracuje. ;-) Moze
    bedzie lepiej.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-03-23 13:26:22
    Temat: Re: BePeHahahaha
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > O moj ty smutku. Czy zna ktos jakis bank w Polsce, ktory jeszcze
    > wymaga przy zakladaniu konta zadeklarowania regularnych wplywow?

    No citek mi kiedys nie chcial via telefon zalozyc konta ;) dopiero potem w
    oddziale zalozylem

  • 3. Data: 2004-03-23 13:31:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > No citek mi kiedys nie chcial via telefon zalozyc konta ;) dopiero potem w
    > oddziale zalozylem

    No bo jak niby mialbys im pokazac rachunki za telefon? ;-)

    Bartek

  • 4. Data: 2004-03-23 13:44:32
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > musi wiedzec co sie dzieje na moich kontach prywatnych. Inteligo
    > raczej odpada, bo jak zaloze drugie konto, to i tak bede mial dostep

    Hmm, a jakbyś założył w inteligo konto wspólne z tą osobą?

  • 5. Data: 2004-03-23 14:00:08
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    > /.../ Czy zna ktos jakis bank w Polsce, ktory jeszcze wymaga
    > przy zakladaniu konta zadeklarowania regularnych wplywow?

    bez problemu kilka ;)

    1. BGK - minimum 500pln/mc
    2. Rejonowy Bank Spółdzielczy Lututów - minimum 100pln/mc
    3. Spółdzielczy Bank Ludowy w Poznaniu

    W SBL Poznań rozmowa podobna do Twojej Bartol:
    -chcę otworzyć ROR
    -a ma Pan ze sobą zaświadczenie o zarobkach oraz o zatrudnieniu na czas
    nieokreślony?

    z www SBL Poznań http://www.sbl.poznan.pl/index2.htm:
    "Warunkiem otwarcia rachunku jest posiadanie zatrudnienia na czas
    nieokreślony lub otrzymywanie świadczeń z ZUS lub KRUS ( z tytułu emerytur
    lub rent ). /.../ Rachunek może być otwarty dla osoby, która zadeklaruje
    co miesięczny wpływ w wysokości nie mniejszej niż minimalna kwota
    określona Uchwałą Zarządu SBL w Poznaniu."

    z poczty od RBS Lututów:
    "Zaświadczenie o zarobkach nie jest wymagane. Warunkiem założenia ROR jest
    zadeklarowanie przez Pana stałych miesięcznych wpływów w wysokości nie
    mniejszej niż 100 zł."

    BGK http://www.bgk.com.pl/bud/ind/bud_ind_ror.jsp
    "Posiadaczami ROR mogą być osoby fizyczne: posiadające regularne dochody z
    tytułu zatrudnienia, renty lub emerytury, które złożą w swoim zakładzie
    pracy lub odpowiednim inspektoracie ZUS zlecenie przekazywania całości lub
    części dochodów na ROR, nie posiadające regularnych dochodów, które
    zobowiążą się do systematycznego zasilania rachunku bankowego."

    to nie było trudne :)))
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-03-23 14:09:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik janke napisał:

    > bez problemu kilka ;)
    >
    > 1. BGK - minimum 500pln/mc
    > 2. Rejonowy Bank Spółdzielczy Lututów - minimum 100pln/mc
    > 3. Spółdzielczy Bank Ludowy w Poznaniu

    Eeee, ja mam na mysli Banki, przez duze B. ;-))))))

    Bartol

  • 7. Data: 2004-03-23 14:12:09
    Od: "vanpur" <a...@p...onet.pl>

    > - bo musi miec pan stale wplywy na konto
    > - a po co?
    > - no bo to i tamto, a poza tym dostanie pan karte
    > - a przeciez i tak nie wyplace wiecej niz mam na koncie, wiec w czym problem

    A zebys wiedzial, ze jak sie postarasz, to wyplacisz wiecej.
    Sam sie kiedys zdziwilem, bo przy pomocy karty Maestro zrobilem debet
    w Pekao SA. Nie pytaj, jak to mi sie udalo, bo sam nie pamietam.

  • 8. Data: 2004-03-23 14:20:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik vanpur napisał:

    > A zebys wiedzial, ze jak sie postarasz, to wyplacisz wiecej.
    > Sam sie kiedys zdziwilem, bo przy pomocy karty Maestro zrobilem debet
    > w Pekao SA. Nie pytaj, jak to mi sie udalo, bo sam nie pamietam.

    Praktycznie wszystko jest mozliwe. Ale teoretycznie nie, a co wiecej
    wyjatki potwierdzaja regule, wiec mozna przyjac, ze standardowa karta do
    konta (Maestro w przypadu BPH) debetu zrobic sie nie da. I takie powinno
    byc stanowisko banku. ;-)))

    Bartol

  • 9. Data: 2004-03-23 14:30:32
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    janke napisał:

    > bez problemu kilka ;)
    >
    > 1. BGK - minimum 500pln/mc
    > 2. Rejonowy Bank Spółdzielczy Lututów - minimum 100pln/mc
    > 3. Spółdzielczy Bank Ludowy w Poznaniu

    Bank Ochrony Środowiska i zapewne jeszcze kilka innych, prócz tych
    wymienionych przez Was :)

    K.

  • 10. Data: 2004-03-23 14:32:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >I takie powinno
    > byc stanowisko banku. ;-)))

    Banku tak, ale nie "pani z okienka" ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn