  • 1. Data: 2004-03-23 12:03:46
    Temat: [pyt] Kredyt pod zastaw jachtu.
    Od: "Krzysztof \"Banan\" Kmiecikowski" <k...@w...pl>

    Witam Wszystkich!
    Mam pytanie:
    Czy jakikolwiek bank w Polsce (jeżeli tak to jaki) udzieli mi kredytu
    hipotecznego pod pełnomorski jacht? Zakładam, że wyceniona jego wartość
    przekroczy przynajmniej 1,5 krotność sumy kredytu.
    dziękuję za odpowiedzi!
    --
    Krzysztof Kmiecikowski

  • 2. Data: 2004-03-23 12:59:51
    Temat: Re: [pyt] Kredyt pod zastaw jachtu.
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:c3p915$9lr$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Krzysztof "Banan" Kmiecikowski z adresu <k...@w...pl>
    napisał(a):

    > Czy jakikolwiek bank w Polsce (jeżeli tak to jaki) udzieli mi kredytu
    > hipotecznego pod pełnomorski jacht?

    Hipotecznego - wątpię. Jacht to nie nieruchomość, hipoteki na nim nie
    ustanowisz, najwyżej zastaw (ew. przewłaszczenie). A kredyt jest, jak
    sama nazwa wskazuje, _hipoteczny_ . Co nie wyklucza uzyskania innego
    rodzaju kredytu z takim zabezpieczeniem, niestety, z reguły na sporo
    gorszych warunkach.

    --
    woy

    z pamiętnika kadrowca:
    "Jestem blondynka, ale kumata!" [Magda H.]