  • 1. Data: 2004-03-23 16:48:54
    Temat: [OT?] ebay
    Od: :: stiepan :: <s...@w...pl>

    Witam i pytam

    Chcialem sprzedac cos (a konkretnie maly programik mojego autorstwa na
    ebay'u :) Wszystko ladnie pieknie, tylko jak mialbym odebrac platnosc za
    ten towar? Podobno PayPal nie dziala w Polsce :( Slyszalem cos o
    przekazach poprzez Western Union. Moglby ktos naswietlic mi sprawe jak
    to wyglada w praktyce? Mam bowiem obawy, ze przy kwotach, za ktore bede
    sprzedawal moj soft (planuje 0,99 $ :P ) nie bedzie sie to oplacac :/ A
    moze bezposrednie przelewy na konto? Pytanie tylko czy korzystajacy z
    serwisu ebay.com godza sie na taka forme platnosi? I jak to wyglada u
    nas? Czy musze cos do banku (konkretnie mBanku) wysylac, zeby byli
    upowaznieni do zamiany waluty?
    Jeszcze pytanie dot. rejestracji - pytaja sie podczas niej o nr karty
    kredytowej. Czy karta mBanku (ta do zakupow via net) jest wystarczajaca?
    Czy musze podczas rejestracji miec jakies srodki na tym koncie?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi, szczegolnie uzytkownikow ebay'a. Jesli
    NTG, to przepraszam i prosze o skierowanie na adres, gdzie moge
    odpowiedzi na powyzsze pytania uzyskac

    Pozdrawiam - stiepan

  • 2. Data: 2004-03-23 17:43:11
    Temat: Re: [OT?] ebay
    Od: "OLI" <a...@g...pl>

    www.moneybookers.com, szczegoly archiwum grupy.

    pozdrawiam,
    OLI

  • 3. Data: 2004-03-23 18:31:54
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    :: stiepan :: <s...@w...pl> wrote in

    /ciach.../

    > moze bezposrednie przelewy na konto? Pytanie tylko czy korzystajacy z
    > serwisu ebay.com godza sie na taka forme platnosi?

    Zapomnij :
    1. prawie nikt nie korzysta z tej formy
    2. b. wysokie i nie do konca przewidywalne koszty

    > I jak to wyglada u
    > nas? Czy musze cos do banku (konkretnie mBanku) wysylac, zeby byli
    > upowaznieni do zamiany waluty?

    Nie.

    > Jeszcze pytanie dot. rejestracji - pytaja sie podczas niej o nr karty
    > kredytowej. Czy karta mBanku (ta do zakupow via net) jest wystarczajaca?

    Nie wiem, ale na 100% jest w archiwum grupy.

    > Czy musze podczas rejestracji miec jakies srodki na tym koncie?

    Jesli bedziesz sie gdzies rejestrowal podajac numer tej karty to lepiej,
    zeby byla naladowana (10 czy 20 zl wystarczy).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2004-03-23 19:55:36
    Od: :: stiepan :: <s...@w...pl>

    OLI wrote:

    > www.moneybookers.com, szczegoly archiwum grupy.

    No tak, oferta bardzo dobra, tylko niestety z tego co widze, na ebayu
    rzadko kto z tego korzysta. A naklanianie userow do zakladnia konta na
    moneybookers chyba nie wchodzi w rachube :/ Z kolei patrze na tego
    bidpaya ... Dostaje powiedzmy przekaz na $1 :) Czy za odbior tego dolara
    :) place cos czy moze zzera go prowizja jakiegos polskiego banku (BPH
    chyba) ??

    Pozdrawiam - stiepan

  • 5. Data: 2004-03-23 20:01:30
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Uzytkownik ":: stiepan ::" <s...@w...pl> napisal:

    > Chcialem sprzedac cos (a konkretnie maly programik mojego autorstwa na
    > ebay'u :) Wszystko ladnie pieknie, tylko jak mialbym odebrac platnosc za
    > ten towar? Podobno PayPal nie dziala w Polsce :( [...]

    Ale teoretycznie pieniadze zgromadzone na PayPal'owym koncie
    moga sluzyc do przelewania kasy via iKobo (www.ikobo.com),
    wiec wstarczy zalozyc konta na obydwu serwisach poslugujac sie
    takimi samymi danymi, a potem sukcesywnie wysylac kase
    zaufanej osobie.

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 6. Data: 2004-03-23 20:53:26
    Od: "OLI" <a...@g...pl>

    Odnosnie moneybookers - z wlasnego doswiadczenia wiem, ze ludzie sie na to
    zwykle godza, choc serwis nie jest tak rozpowszechniony jak paypal.
    Najlepiej na stronie z aukcja umiescic zlinkowane logo do moneybookers.
    Zreszta - nic Ci nie zaszkodzi zalozyc tam konto, zawsze jedna opcja
    platnosci wiecej, a to sie na ebayu ceni.

    pozdrawiam,

    OLI

  • 7. Data: 2004-03-23 20:57:52
    Od: "OLI" <a...@g...pl>

    > Ale teoretycznie pieniadze zgromadzone na PayPal'owym koncie
    > moga sluzyc do przelewania kasy via iKobo (www.ikobo.com),

    Proponujesz zalozenie konta w PP? Ale jak, jesli ktos jest z Polski?
    A tak skoro jestesmy juz przy PP:
    www.paypalsucks.com
    Przy moneybookers moga sie schowac. Jedyna przewaga to wieksza liczba
    uzytkownikow. Strasznie sie na PP przejechalam (mieszkam w Niemczech) i nie
    chce o nich slyszec :-)

    Pozdrowienia,
    OLI

  • 8. Data: 2004-03-23 21:37:39
    Od: :: stiepan :: <s...@w...pl>

    OLI wrote:

    > Odnosnie moneybookers - z wlasnego doswiadczenia wiem, ze ludzie sie na to
    > zwykle godza, choc serwis nie jest tak rozpowszechniony jak paypal.

    Warto wiedziec :)

    > Najlepiej na stronie z aukcja umiescic zlinkowane logo do moneybookers.
    > Zreszta - nic Ci nie zaszkodzi zalozyc tam konto, zawsze jedna opcja
    > platnosci wiecej, a to sie na ebayu ceni.

    Chyba zaloze to konto - nic mi przeciez nie szkodzi, poki co bedzie to
    jedyna forma platnosci :/ I ciagle mysle o tym BidPayu - w FAQ
    wyczytalem, ze "Money orders can be deposited into a bank account or
    cashed through local check cashers". Czy moge zdefiniowac sobie dowolne
    konto? Np w mBanku? Jesli tak, to jakie oni pobieraja prowizje -
    powiedzmy od money order na kwote $1? Nie zartuje - o takie kwoty mi
    chodzi :)

    Pozdrawiam (szczegolnie OLI'ego :) - stiepan

  • 9. Data: 2004-03-24 09:22:45
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > No tak, oferta bardzo dobra, tylko niestety z tego co widze, na ebayu
    > rzadko kto z tego korzysta. A naklanianie userow do zakladnia konta na
    > moneybookers chyba nie wchodzi w rachube :/ Z kolei patrze na tego

    Allpay.pl ? klient placi i tyle, zadnych rejestracji, itp. do tego nie jest
    pobierana zadna stala oplata od transakcji wiec przy tak malych kwotach jest
    to chyba najbardziej oplacalne.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2004-03-24 10:20:01
    Od: "AndrewE" <a...@n...poczta.fm>

    Uzytkownik ":: stiepan ::" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > kredytowej. Czy karta mBanku (ta do zakupow via net) jest wystarczajaca?
    > Czy musze podczas rejestracji miec jakies srodki na tym koncie?

    Jakis czas temu sie rejestrowalem
    Wystarczy ekarta ebanku.
    Musisz miec na niej jednak jakies srodki, nie pamiatam dokladnie ile,
    rownowartosc 2 lub 3 dolarow.
    Srodki te zostana na jakis czas zablokowane.

    pozdrawiam
    A.E.