  • 1. Data: 2002-01-07 20:04:51
    Temat: Re: Jakieś nowości w MultiBanku?
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Mon, 07 Jan 2002 21:09:28 +0100, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    >Czy ktoś wie może, czy Multi szykuje jakieś nowe karty, najlepiej systemu
    >EC/MC? Bo te dwie VISY to chyba trochę mało... A może jakaś oferta, nazwijmy
    >ją VIP-owska? Coś kiedyś przebąkiwali, że ma być takie konto...
    >PZDR
    >PS. Może wie coś o tym Pan F. z Multi w Poznaniu?...

    Najwieksza nowoscia Multibanku jest "Pan F. z Multi w Poznaniu" :-)
    Na kolejne nowosci trzeba poczekac :-)

    PGR

  • 2. Data: 2002-01-07 20:09:28
    Temat: Jakieś nowości w MultiBanku?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

[...]
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 3. Data: 2002-01-07 20:26:41
    Temat: Re: Jakie?nowo?ci w MultiBanku?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 08:04:51PM +0000, Piotr Gralak wrote:

    > Najwieksza nowoscia Multibanku jest "Pan F. z Multi w Poznaniu" :-)
    > Na kolejne nowosci trzeba poczekac :-)

    Oj, przestan sie go czepiac. Zle by bylo jakby nagle wszyscy zaczeli
    na niego patrzec jak na osobe zaslepiona swoim miejscem pracy. Wojtek
    wciaz jeszcze jest obiektywny, a ze czasem wie wiecej niz szarzy
    klienci szarego banku, to i stara sie tlumaczyc pewne postepowania
    roznych bankow.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-01-07 20:52:51
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On 7 Jan 2002 21:26:41 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

> [...]
    >wciaz jeszcze jest obiektywny, a ze czasem wie wiecej niz szarzy
    >klienci szarego banku, to i stara sie tlumaczyc pewne postepowania

    ale ja sie nie czepiam.
    tak mu tylko dogryzam, z sympatii :-)
    szkoda, ze pracuje w pozaniu a nie w waffce

    PGR

  • 5. Data: 2002-01-07 20:56:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 08:52:51PM +0000, Piotr Gralak wrote:

    > ale ja sie nie czepiam.
    > tak mu tylko dogryzam, z sympatii :-)

    Ja tam sie domyslam, ale nie wszyscy musza ;-)

    > szkoda, ze pracuje w pozaniu a nie w waffce

    Pewnie. Ale moze to i lepiej? Chociaz nie zglupieje jak niektorzy
    pracownicy bankow w tym domyslnym miejscu.

    I zadnych aluzji co do pracownikow bankow z Austri ;-P

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-01-07 21:01:07
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > wciaz jeszcze jest obiektywny, a ze czasem wie
    wiecej niz szarzy
    > klienci szarego banku, to i stara sie tlumaczyc

    No ale nie można nie zauważyć że jest coraz bliżej
    realizacji ideii FRA-BANKU :-)

    Sark

  • 7. Data: 2002-01-07 21:25:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 10:01:07PM +0100, Sark wrote:

    > No ale nie można nie zauważyć że jest coraz bliżej
    > realizacji ideii FRA-BANKU :-)

    Kurde, ja bym nie chcial miec w jego banku konta. Podobnie jak bardzo
    bym nie chcial miec konta tam gdzie Richard Stallman testuje nowe
    wersje emacsa i gcc ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-01-07 21:34:13
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci
    > szkoda, ze pracuje w pozaniu a nie w waffce

    Waffka to od Waffen ???? czy od "default" ????
    Wafli nie lubie, a pyry i hanysów lubie. Dobrze, ze zostal na ojcowiznie!

  • 9. Data: 2002-01-07 22:44:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 07 Jan 2002 21:09:28 +0100, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    >Czy ktoś wie może, czy Multi szykuje jakieś nowe karty, najlepiej systemu
    >EC/MC?

    Tez bym chcial jakiegos sensownego EC/MC. Ale nie wiem czy jest w
    planach.

    >Bo te dwie VISY to chyba trochę mało... A może jakaś oferta, nazwijmy
    >ją VIP-owska? Coś kiedyś przebąkiwali, że ma być takie konto...

    To na pewno bedzie ale daty wprowadzenia jeszcze nie znam.

    >PZDR
    >PS. Może wie coś o tym Pan F. z Multi w Poznaniu?...

    Przypominam, ze jestem tylko szarym pracownikiem oddzialu.
    Nie mozecie odemnie oczekiwac, ze bede tutaj raportowal o planach
    banku.
    W centrali Muti to pracuje kto inny z grupy :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-01-07 23:02:41
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Przypominam, ze jestem tylko szarym pracownikiem
    oddzialu.

    Spokojnie, my przeciez wiemy ze to dopiero
    początek :-))

    Sark