  • 1. Data: 2006-08-30 14:50:53
    Temat: porownanie kosztow kredytow i uslug bankowych Polska vs Europa
    Od: "Curiuos" <c...@m...pl>

    Drodzy forumowicze.
    Moj nawiedzony znajomy przesladuje mnie wizja spisku polskiego lobby
    bankowego: uslugi bankowe (a przede wszystkim kredyty) sa w Polsce
    najdrozsze. itp....
    Pewnie ten temat przewija sie na forum regularnie, ale znacie linki do
    wiarygodnych zestawien porownujacych:
    - koszty kredytow (konsumpcyjnego, hipotecznego, dla firm: Polska vs Europa
    zachodnia oraz Polska versus Europa Srodkowo-Wschodnia?
    - koszty rachunkow bankowych (osobiste/firmowe)

    Gdzies niedawno widzialem zestawienie sredniego przychodu z klienta w Polsce
    i Europie - u nas jest jeden z nizszych.

    Jak to jest?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-08-30 20:23:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    >
    > Gdzies niedawno widzialem zestawienie sredniego przychodu z klienta w
    > Polsce i Europie - u nas jest jeden z nizszych.

    www.zbp.pl
    Ale problem jest troche szerszy. Na poczatek kaz mu spawdzic ceny w BGK i
    PKO BP i kilku SKOK-ach.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-08-31 08:36:51
    Od: "Curiuos" <c...@m...pl>

    > www.zbp.pl
    > Ale problem jest troche szerszy. Na poczatek kaz mu spawdzic ceny w BGK i
    > PKO BP i kilku SKOK-ach.

    Dziekuje. Pewnie mi zarzuci, ze Zwiazek Bankow Polskich to jest serce tego
    lobby :)) Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-09-01 07:33:59
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Curiuos napisał(a):

    > Gdzies niedawno widzialem zestawienie sredniego przychodu z klienta w Polsce
    > i Europie - u nas jest jeden z nizszych.

    Ale w wartościach bezwzględnych, czy w stosunku do średnich dochodów
    tegoż klienta? Bo jeśli to pierwsze, to na pewno.

    ch.