  • 1. Data: 2002-04-01 07:37:35
    Temat: wplata got. na rach. bankowy - gdzie najtaniej?
    Od: "gabrysia" <g...@m...ic.com.plSPAM>

    Hej!

    Mam konto w mBanku i 4000 zl got. do wplacenia. Na poczcie zaplace za wplate
    20 zl... a moze ktos wie, gdzie prowizja bedzie nizsza?

    Pozdrawiam
    gabrysia
    --
    odpowiadajac, usun SPAM z adresu e-mail

  • 2. Data: 2002-04-01 08:28:24
    Temat: Re: wplata got. na rach. bankowy - gdzie najtaniej?
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "gabrysia" <g...@m...ic.com.plSPAM> wrote in message

    > Mam konto w mBanku i 4000 zl got. do wplacenia. Na poczcie zaplace za
    wplate
    > 20 zl... a moze ktos wie, gdzie prowizja bedzie nizsza?

    u mnie :) spotkamy sie, dasz mi kase i wplace Ci cala kwote bez prowizji do
    mBanku.

    w swiatecznym nastroju

    -adrian

  • 3. Data: 2002-04-01 18:59:29
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Mam konto w mBanku i 4000 zl got. do wplacenia. Na poczcie zaplace za
    wplate
    > 20 zl... a moze ktos wie, gdzie prowizja bedzie nizsza?

    Polecam tzw rachunek bieżący w PEKAO SA. Charakteryzuje sie tym, ze mozna
    prowadzic operacje jedynie w kasie - nie wydaje sie do niego kart. Ale
    wplacic na niego mozna za darmo - a przelew kosztuje chyba ze 3 albo 4 zl.
    Jeszcze bardziej sie przydaje gdybys potrzebowala sprawnie wyciagnac wieksza
    kwote z mbanku.

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-04-02 06:52:48
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Hej!
    >
    > Mam konto w mBanku i 4000 zl got. do wplacenia. Na poczcie zaplace za wplate
    > 20 zl... a moze ktos wie, gdzie prowizja bedzie nizsza?

    Załóż sobie konto lokacyjne w Raifeisen i możesz wszystkie operacje
    (wpłata, wypłata, przelew) wykonywać gratis. Utrzymanie konta też jest darmowe.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-04-02 17:22:44
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "AK" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > u mnie :) spotkamy sie, dasz mi kase i wplace Ci cala kwote bez prowizji
    do
    > mBanku.

    Przyjemne z pożytecznym ?????