  • 1. Data: 2002-03-31 20:11:55
    Temat: multibank
    Od: "mops" <m...@v...pl>

    Mam konto firmowe w BZWBK. Korzystajac z chwili czasu (swieta ;-)
    dokladnie przyjrzalem sie ofercie multibanku. Jestem zaskoczony
    poniewarz jesli chodzi o koszty to multibank bije WBK na glowe.
    Dodzwonilem sie do infolinii i tu tez mile zaskoczenie - wyplata karta
    z euronetu gratis (limit do 10.000 dziennie), po przedstawieniu
    historii z poprzedniego rachunku mozliwosc uzyskania linii kredytowej
    na koncie bez problemu. I do tego w Czestochowie oddzial bedzie w maju.
    Tu pytanie: gdzie jest haczyk???

    P.S. Ktos ma linie kredytowa na koncie firowym w multi? Czy faktycznie
    z jej zalozeniem nie ma problemu? Dodam ze firma "na picie" nie zarabia
    praktycznie nic, natomiast obroty na koncie sa dosc duze. Zalezy mi na
    linii kredytowej.

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.

  • 2. Data: 2002-04-02 09:28:41
    Temat: Re: multibank
    Od: "Iska" <I...@m...e.pl>

    Jesli masz kredyt w linii w WBK to nie powinienes miec problemow z
    przynajmniej taka sama wysokoscia. max 6-krotnosc obrotow na rachunku, na 14
    %. Proponuje rachunek zalozyc wczesniej niz powstanie oddzial na przez
    multilinie bo do przyznania liczy sie historia w multi.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl