  • 1. Data: 2002-03-31 23:03:37
    Temat: Przetwarzanie w Inteligo
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Albo sie mi zdaje, albo Inteligo umozliwia zalogowanie sie podczas
    przetwarzania, mianowicie zalogowalem sie, posprawdzalem sobie historie
    rachunku i pozniej chcialem dokonac emailmoney. W momencie proby wyslania
    pojawil sie komunikat:
    "Przepraszamy, trwa przetwarzanie danych ,operacja nie może zostać
    zrealizowana."

  • 2. Data: 2002-04-01 08:53:41
    Temat: Re: Przetwarzanie w Inteligo
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    minik wrote:

    > Albo sie mi zdaje, albo Inteligo umozliwia zalogowanie sie podczas
    > przetwarzania,

    nie wydaje mi sie

> [...]
    > pojawil sie komunikat:
    > "Przepraszamy, trwa przetwarzanie danych ,operacja nie może zostać

    przed wyslaniem rozpoczelo sie przetwarzanie

  • 3. Data: 2002-04-01 10:13:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > przed wyslaniem rozpoczelo sie przetwarzanie
    To bym nie moglbym chodzic po serwisie i nie moglbym sprawdzic historii.

  • 4. Data: 2002-04-01 22:26:34
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > To bym nie moglbym chodzic po serwisie i nie moglbym sprawdzic historii.

    Sprawdziłem teraz [właśnie przetwarzają] i nie da się nawet chodzić.

    A po pokazaniu tego tekstu jeszcze chodziłeś po serwisie, czy od razu się
    wylogowałeś?

    Bo jeśli chodziłeś, to dziwne. Jeśli się wylogowałeś, to pewno zaczęli
    właśnie wtedy przetwarzać... :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 5. Data: 2002-04-01 23:22:27
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Bo jeśli chodziłeś, to dziwne. Jeśli się wylogowałeś, to pewno zaczęli
    > właśnie wtedy przetwarzać... :-/

    Chodzilem.