  • 1. Data: 2002-03-31 17:04:03
    Temat: VE w Lukasie a obciazenie konta
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Witam!

    Od jakiegos czasu zaczalem intensywnie korzystac z Visa Electron w Lukas
    Banku. Ciekawa sprawa... Podjalem z bankomatu 22 marca pieniadze, a
    zaksiegowano mi je z data 25 marca. Potem placilem karta w sklepie (bodaj ze
    3 dni temu) i do dzis nie zdjeto mi tej sumy z konta. Wniosek jest taki: od
    momentu skorzystania z VE uplywa 1-3 dni, az nastapi obciazenie rachunku.
    Czy przez ten czas liczone sa odsetki? Chyba tak, skoro w historii jest
    odwolanie do daty ksiegowania. Co ciekawe - teraz sa swieta i moze sie
    okazac, ze obciazenie pojawi sie nawet po 5 czy 7 dniach. Czyzby z Electrona
    zrobila sie kredytowa? :-)

    Dodam, iz pozycji obciazeniowej nie ma na calym rachunku, wliczajac "sume
    zablokowanych srodkow". A czy od tej sumy tez liczony jest procent czy nie?
    Zwykle najpierw obciazenie trafia tam, a dopiero po 1-2 dniach schodza
    pieniazki z konta i pojawiaja sie w historii.

    Szymon Wiaderski

  • 2. Data: 2002-03-31 17:21:01
    Temat: Re: VE w Lukasie a obciazenie konta
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Było- taka jest juz uroda lukasa. Niektórzy się cieszą, a niektórzy płaczą.
    Ja się cieszę ;-))
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-03-31 18:24:40
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

    > Było- taka jest juz uroda lukasa. Niektórzy się cieszą, a niektórzy
    płaczą.
    > Ja się cieszę ;-))
    > Grzegorz

    dzieki tej urodzie przekroczenie salda o 2, 13 zł kosztowało mnie 30 zł
    prowizji dla Lukasa za przekroczenie salda
    drek

  • 4. Data: 2002-03-31 18:31:23
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > dzieki tej urodzie przekroczenie salda o 2, 13 zł kosztowało mnie 30 zł
    > prowizji dla Lukasa za przekroczenie salda

    O- widzisz, kolega właśnie zapłakał ;-)
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-03-31 18:41:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 31 Mar 2002 18:24:40 GMT, "SirClie" <d...@n...pl> wrote:

    >dzieki tej urodzie przekroczenie salda o 2, 13 zł kosztowało mnie 30 zł
    >prowizji dla Lukasa za przekroczenie salda

    Lukas ma wogole ciekawe niektore prowizje gdzie jej wartosc nijak ma
    sie do kosztu dla banku.
    Raz zalozylem lokate, po kilku dniach zmienilem zdanie i ja zerwalem i
    ... bylem 20 zl do tylu. Nie przyszlo mi do glowy, ze za zerwanie
    przed terminem moze byc jaka inna "kara" niz niewyplacenie
    czesci/calosci odsetek.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-03-31 20:31:51
    Od: "SirClie" <d...@n...pl>

    > O- widzisz, kolega właśnie zapłakał ;-)
    > Grzegorz

    troche drogo mi sie wydaje pozyczanie kasy w skali 1408% w skali np 2 dni

    drek

  • 7. Data: 2002-04-01 20:58:15
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "SirClie" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    > troche drogo mi sie wydaje pozyczanie kasy w skali 1408% w skali np 2 dni

    Trzeba pilnowac :-) Ja w sumie tez sie ciesze. Zakupy byly podaj w czwartek
    lub piatek, a do dzis (poniedzialek 22:40) nie zdjeto mi ich z konta. Co
    ciekawe - w sobote ok. 17:00 w tym samym sklepie znow placilem i ok. 19:00 w
    sobote juz ta kwota byla w "srodki zablokowane". Nie wiem czy jeszcze licza
    od nich odsetki do czasu ksiegowania czy nie, ale faktem jest, ze system
    troche rozchwiany - co sie rzadko zdarza - na korzysc klienta.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-04-02 05:16:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    >Nie wiem czy jeszcze licza od nich odsetki do czasu ksiegowania czy nie, ale
    faktem jest, ze system
    > troche rozchwiany - co sie rzadko zdarza - na korzysc klienta.

    No -własnie w liczeniu odsetek tkwi moje zadowolenie (od czasu księgowania).
    Jeden zarobi, a drugi straci- jak to w życiu ;-))
    Grzegorz