  • 11. Data: 2003-10-11 17:23:53
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/11/2003 7:13 PM, Użytkownik Andrzej Poninski napisał:

    > Ale Citibank tak. Swego czasu ściągając opłatę za prowadzenie konta (wówczas
    > bez linii debetowej) je przeciągnęli pomimo faktu, że na koncie walutowym
    > tego samego konta były dość pokaźne środki od dłuższego czasu.

    Hmm, a to dziwne, poniewaz system nie pobierze kwoty ponad limit
    (pomijajac oplate za wybranie gotowki z obcego ATM)...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2003-10-11 17:28:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "pento" <v...@m...pl> wrote in message
    > Tak jak pisałem - zablokowalimi dostęp do moich WŁASNYCH pieniędzy - mój
    > limit to jedna czwarta wpływów, więcej mi nie potrzeba. Saldo jest więc
    > dodatnie i znacznie przewyższa limit.

    OK.

    > A ja nie mogłem np. zapłacić za
    > mieszkanie w piątek - z powodu decyzji banku. Dodam decyzji - zupełnie bez
    > uprzedzenia czy kontaktu!

    A nie z powodu przekroczenia limitu kredytowego (zlamania warunkow umowy)?

    Maciej

  • 13. Data: 2003-10-11 17:33:48
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "pento" <v...@m...pl> napisał:
    > - zamierzam sie wypiac na Citibank i przeniesc do innego banku, ale czy
    > jest jakis normalny???

    Jest.

    > Poza tym zalezy mi na utrzymaniu przywilejow,

    przywileje ?????????

    > ktore zdobylem w Citibank
    > majac tam konto od 3 lat: linia kredytowa,

    A zauważyłeś, że ta linia jest na 18,99% ?

    > darmowe przelewy z www,

    To nic niezwykłego.

    > niewysoka oplata,

    10zl ?

    > dostep przez internet, telefon, darmowy Euronet itd.
    > Gdzie moge dostac takie warunki????

    Np. mBank - warunki o WIELE lepsze, a konto za free.

  • 14. Data: 2003-10-11 18:17:54
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprwvyk6rk139mw6@news.tpi.pl...
    > Ale NIE KAZDY bank spowoduje swoimi wlasnymi dzialaniami (w tym przypadku
    > pobraniem prowizji) przekroczenie salda.

    To już jest czepianie się .
    Banki różnią się momentem poboru prowizji.
    Za idiotę należy uważać kogoś, kto wybiera się na duże zakupy, wiedząc, że
    na koncie ma dostępne saldo poniżej 100zł;-(
    A jego "otwarcie ryja" zamiast POKORY może być tylko napiętnowane:-(
    Takim polakom myśleć nie kazano:-(

  • 15. Data: 2003-10-11 18:24:32
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "pento" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak pisałem - zablokowalimi dostęp do moich WŁASNYCH pieniędzy - mój

    Napisałeś, że w momencie skorzystania przez Ciebie z karty NIE BYŁO
    dostatecznych środków .
    Więc o co Ci chodzi ????
    O szybkość blokady konta ?????
    To robi KAŻDY BANK. Nie da się wypłacić forsy, której NIE MA:-(

  • 16. Data: 2003-10-11 18:31:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    SP9LWH wrote:
    > To robi KAŻDY BANK. Nie da się wypłacić forsy, której NIE MA:-(

    Kasa juz byla, tylko konto zablokowane ;)
    Nastepnym razem trzeba uwazac na limity (albo prosic o odpowiednio wieksze).
    Natomiast glupie jest, ze nie mozna w weekend odblokowac, tylko trzeba
    czekac do poniedzialku.

  • 17. Data: 2003-10-11 18:32:31
    Od: "Andrzej Zieliński" <n...@d...spamerow.pl>

    Zmień na mBank, a taka sytuacja się nie zdarzy... bo nie pobierają opłaty za
    prowadzenie konta !!!!!!

    Andrzej

  • 18. Data: 2003-10-11 18:47:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/11/2003 8:31 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Kasa juz byla, tylko konto zablokowane ;)

    Ciekawe ile w tym prawdy...:> szkoda ze "pento" nie podpisal sie
    imieniem i nazwiskiem...

    > Nastepnym razem trzeba uwazac na limity (albo prosic o odpowiednio wieksze).

    System nie zdejmie oplaty za prowadzenie konta (CitiKarte/CitiPhone)
    jesli na koncie nie ma pieniedzy...

    > Natomiast glupie jest, ze nie mozna w weekend odblokowac, tylko trzeba
    > czekac do poniedzialku.

    Mozna - hint: CitiPhone

    P.S.
    ;->

  • 19. Data: 2003-10-11 19:01:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Mozna - hint: CitiPhone
    >
    > P.S.
    > ;->

    :) He, he. Co wiedza to wiedza ;) Ale o kogo chodzilo, ze pracuja do 17 w
    patek? ;)

  • 20. Data: 2003-10-11 20:56:21
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > KAŻDY BANK zablokuje ci konto po przekroczeniu dostępnego salda.
    > Pretensje miej do SWOJEJ niefrasobliwości, a nie do banku

    No nie kazdy.... Np. Fortis zaksięguje to na rachunku zaleglych prowizji,
    doliczy oplate karna i tyle... w momencie pojawienia sie srodkow na rachunku
    przeksieguje i tyle... Ew. gdy sytuacja sie utrzymuje przez 2 - 3 dni
    poinformuja telefonicznie o sytuacji i poprosza o wplate... Nie ma zadnych
    blokad "z automatu", niespodzianek, itp...

    No ale coz wymagac od Citi...

    Pozdr.,
    Piotr