  • 1. Data: 2003-10-11 09:22:38
    Temat: gdzie kupić/dostać biały kubek mBanku ? - dawno nie było :)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czy ktoś z was orientuje się jak mogę zdobyć biały kubek mBanku - taki jak
    stoi na półeczce w Cyber Cafe przy ul. Senatorskiej w Warszawie

    mam 2 kubeczki czerwone, mam rocznicowy - chciałbym mieć również biały kubek

    czekam na rady - nie chcę (na razie :) ) uciekać się do bardziej
    "desperackich" :) metod i przywłaszczyć sobie kubka, którego lokalizację
    wymieniłem powyżej :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz