  • 1. Data: 2003-10-11 14:08:11
    Temat: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: pento <v...@m...pl>

    No wiec, wlasnie dowiedzialem sie, ze zablokowali mi konto (CITIBANK). Bo
    przekroczylem o 9 zl (a w zasadzie oni przekroczyli pobierajac oplate za
    konto) dostepny limit kredytowy. Poza tym jak mnie poinformowano nie
    mialem wplywu wynagrodzenia. Rzeczywiscie, przekroczylem limit o 9 zl, i
    rzeczywiscie wplata wynagrodzenia opoznila sie o 10 dni, bo zmienilem
    prace i w porownaniu do poprzedniej terminy wyplaty wynagrodzen sa inne.

    Ale najbardziej wkurzylo mnie, ze zupelnie nie poinformano mnie o
    blokadzie konta. W hipermarkceie chcialem zaplacic karta za zakupy i
    musialem wycofac zakupy! W bankomacie - tekst: "usuluga niedostepna dla
    tej karty". Myslalem, ze cos jest nie tak z karta.

    Zadzwonilem na infolinie. Tam mi powiedziano, ze karta jest dobra, ale
    zablokowane mam konto!!!! Z wyzej wymienionych powodow. Wkurzylem sie
    niezle, bo akurat w tym dniu dostalem przelew wynagrodzenia, ale
    odblokowac konta nie mogli w piatek wieczorem i kazali czekac do
    poniedzialku - bo ich dzial "jakistam" pracuje do 17:00 od pon. do
    pt.!!!!! Cholera mnie wziela - bo pieniadze byly pilnie potrzebne -
    zostalem bez nich na dwa dni! DOdam, ze przelew znacznie przekracza kwote
    limitu kredytowego, wiec tak naprawde - pozbawili mnie dostepu do wlasnych
    pieniedzy!!!!!

    W zwiazku z tym:

    - zamierzam sie wypiac na Citibank i przeniesc do innego banku, ale czy
    jest jakis normalny???
    Poza tym zalezy mi na utrzymaniu przywilejow, ktore zdobylem w Citibank
    majac tam konto od 3 lat: linia kredytowa, darmowe przelewy z www,
    niewysoka oplata, dostep przez internet, telefon, darmowy Euronet itd.
    Gdzie moge dostac takie warunki????

    - jak mozna odegrac sie na Citibanku, za to co mi zrobili??? Czy jest w
    tym kraju jakas metoda na zlodziejskie banki?????

    pozdro

  • 2. Data: 2003-10-11 14:17:16
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik pento napisał:

> [...]
    > majac tam konto od 3 lat: linia kredytowa, darmowe przelewy z www,
    > niewysoka oplata, dostep przez internet, telefon, darmowy Euronet itd.

    Multibank, ale w opisanej sytuacji postąpi dokładnie tak samo.

    > - jak mozna odegrac sie na Citibanku, za to co mi zrobili??? Czy jest w
    > tym kraju jakas metoda na zlodziejskie banki?????

    Powiedz, który punkt umowy/regulaminu/ustawy nie został dotrzymany? Co
    Ci ukradli?

    pzdr

    TOmek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-11 14:57:56
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:3F881137.3030405@poczta.fm,
    Tomasz Staszewski napisał:

    > Powiedz, który punkt umowy/regulaminu/ustawy nie został dotrzymany? Co
    > Ci ukradli?

    Uniemożliwili mu dostęp do posiadanych na koncie pieniędzy. Nie wystarczy?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2003-10-11 15:27:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> wrote in message

    > Uniemożliwili mu dostęp do posiadanych na koncie pieniędzy. Nie wystarczy?

    A gdzie bylo napisane, ze saldo bylo dodatnie?

    Maciej

  • 5. Data: 2003-10-11 15:35:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MK wrote:
    > A gdzie bylo napisane, ze saldo bylo dodatnie?

    Hmm - tutaj? :)

  • 6. Data: 2003-10-11 15:37:20
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "pento" <v...@m...pl> napisał w wiadomości

    KAŻDY BANK zablokuje ci konto po przekroczeniu dostępnego salda.
    Pretensje miej do SWOJEJ niefrasobliwości, a nie do banku

  • 7. Data: 2003-10-11 15:44:58
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    > A gdzie bylo napisane, ze saldo bylo dodatnie?

    saldo nie musi byc dodatnie. wystarczy ze beda dostepne srodki...

    ale zacytuje tekst pento:, zwraqcam uwage na podkreslenia

    SirmarK

  • 8. Data: 2003-10-11 15:56:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 11 Oct 2003 17:37:20 +0200, SP9LWH <s...@a...pl> napisał:

    > KAŻDY BANK zablokuje ci konto po przekroczeniu dostępnego salda.
    > Pretensje miej do SWOJEJ niefrasobliwości, a nie do banku

    Ale NIE KAZDY bank spowoduje swoimi wlasnymi dzialaniami (w tym przypadku
    pobraniem prowizji) przekroczenie salda.

    M.

  • 9. Data: 2003-10-11 16:42:53
    Od: pento <v...@m...pl>

    Tak jak pisałem - zablokowalimi dostęp do moich WŁASNYCH pieniędzy - mój
    limit to jedna czwarta wpływów, więcej mi nie potrzeba. Saldo jest więc
    dodatnie i znacznie przewyższa limit. A ja nie mogłem np. zapłacić za
    mieszkanie w piątek - z powodu decyzji banku. Dodam decyzji - zupełnie bez
    uprzedzenia czy kontaktu! (a przecie mają mój adres, moją komórkę, a nawet
    kanał do kontaltu z klientami w serwisie Citibank On-line. Pierdoły o
    lokatach wiedzą gdzie przesłać, a tak poważnej informacji nie?

    pozdr

  • 10. Data: 2003-10-11 17:13:06
    Od: "Andrzej Poninski" <a...@g...pl.nospam>

    "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> wrote in message
    > Ale NIE KAZDY bank spowoduje swoimi wlasnymi dzialaniami (w tym przypadku
    > pobraniem prowizji) przekroczenie salda.

    Ale Citibank tak. Swego czasu ściągając opłatę za prowadzenie konta (wówczas
    bez linii debetowej) je przeciągnęli pomimo faktu, że na koncie walutowym
    tego samego konta były dość pokaźne środki od dłuższego czasu.

    Andrzej Poninski, Gliwice
    mx[małpa]irc[kropek]pl pl.misc.samochody