  • 1. Data: 2014-07-07 12:49:56
    Temat: więcej niż 1 ekonto mBanku
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    kiedyś mbank z uporem godnym lepszej sprawy upierał się że klient
    może mieć tylko jedno ekonto. Kilka lat temu kpił z tego Samcik:
    http://samcik.blox.pl/2010/08/Slub-z-kobieta-rozwod-
    z-bankiem.html

    obecnie można mięć więcej niż 1 ekonto - ale ile dokładnie maksymalnie?!

  • 2. Data: 2014-07-07 12:58:36
    Temat: Re: więcej niż 1 ekonto mBanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zarząd komplementariusza <z...@p...pl> writes:

> [...]
    z-bankiem.html

    > obecnie można mięć więcej niż 1 ekonto - ale ile dokładnie maksymalnie?!
    Google wyłączyli?
    "mbank ile można mieć kont"
    pierwszy link
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2014-07-08 11:49:29
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    z-bankiem.html

    > Google wyłączyli?
    > "mbank ile można mieć kont"
    > pierwszy link

    Można, ale po co?

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2014-07-08 11:54:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Grzexs <g...@g...pl> writes:

    > Można, ale po co?

    Np, żeby kartę mieć przy innym koncie niż emaklera i sfi.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2014-07-08 11:55:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Grzexs <g...@g...pl> writes:

    > Można, ale po co?

    Np, żeby kartę mieć przy innym koncie niż emaklera i sfi.
    edit: i żeby mieć konto "własne" i "wspólne"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2014-07-08 12:44:24
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    osoba z rodziny wymyśliła sobie że zaklika sobie
    tych kont kilka - z jednego będzie płacić tylko
    wodę, z innego tylko prąd itd. - jakby coś trza
    było wyjaśniać, to pokaże wyciąg i ciekawski
    czytelnik nie zobaczy nic ponadto co powinno go
    interesować. Pomysł ani dobry ani zły, można mieć
    dużo przegródek w portfelu, to je zagospodarowała

  • 7. Data: 2014-07-08 13:37:32
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

> [...]
    > interesować. Pomysł ani dobry ani zły, można mieć
    > dużo przegródek w portfelu, to je zagospodarowała

    a wtedy zainteresował się nią policjant "obywatelko,
    po co pani tyle kont?!"... i zaczął ją przesłuchiwać

  • 8. Data: 2014-07-08 13:41:47
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 13:37:32 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:

    > a wtedy zainteresował się nią policjant "obywatelko,
    > po co pani tyle kont?!"... i zaczął ją przesłuchiwać

    ok, żartowałem, nie policjant ani milicjant ale MBANK

    sposób w jaki postąpił mBank wobec tej osoby wskazuje
    że jego pracownicy powinni "kury szczać prowadzać", a
    nie bankowością się zajmować.

  • 9. Data: 2014-07-08 13:44:19
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > ok, żartowałem, nie policjant ani milicjant ale MBANK
    >
    > sposób w jaki postąpił mBank wobec tej osoby wskazuje
    > że jego pracownicy powinni "kury szczać prowadzać", a
    > nie bankowością się zajmować.

    uruchomiono wszystkie rachunki, pozwolono im działać
    kilka dni, a gdy posiadaczka przelała na jeden z nich
    większa kwotę, rachunki ZABLOKOWANO i napisano jej
    aroganckiego emaila że ma się zgłosić z 2 dokumentami
    tożsamości do placówki mBanku. Postępowanie prowadzone
    jest na podstawie ustawy o zwalczaniu terroryzmu itd.

  • 10. Data: 2014-07-08 14:00:41
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

> [...]
    > tożsamości do placówki mBanku. Postępowanie prowadzone
    > jest na podstawie ustawy o zwalczaniu terroryzmu itd.

    na miejscu skserowano dowód osobisty, nic nie wyjaśniono
    aroganckim tonem oświadczono "będziemy się kontaktować"
    i tyle. Pieniądze leżą zablokowane i nie można ich użyć.

    jednym słowem "złodzieje a nie bankowcy"...