  • 1. Data: 2014-07-06 08:52:31
    Temat: Getin online - placówki
    Od: monia <m...@n...eu>

    Witam
    Czy mogę wypłacić w getin noble banku pieniadze jak mam konto w getin
    online? Czy tylko przez internet ?

  • 2. Data: 2014-07-06 12:19:39
    Temat: Re: Getin online - placówki
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "monia" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Witam
    Czy mogę wypłacić w getin noble banku pieniadze jak mam konto w getin
    online? Czy tylko przez internet ?
    ---
    kiedys mozna bylo, nie wiem jak teraz, trzeba tez trafic na "obeznanego"
    pracownika, a z tym w Getinie bywa roznie.

  • 3. Data: 2014-07-06 21:09:17
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-07-06 12:19, Krzysztof pisze:

> [...]
    > kiedys mozna bylo, nie wiem jak teraz, trzeba tez trafic na "obeznanego"
    > pracownika, a z tym w Getinie bywa roznie.

    Można wpłacać, trzeba tylko mieć pełny numer rachunku

    Darek

  • 4. Data: 2014-07-07 08:39:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Można wpłacać, trzeba tylko mieć pełny numer rachunku
    >
    > Darek

    wpłacić można przecież wszędzie (inne banki, poczty itp..)

    pracownicy oddziałów stacjonarnych nie widzą rachunków zakładanych przez
    GO lub OO, jak tam pójdziesz to nawet nie będą wiedzieli, że jesteś
    klientem banku

    czyli wypłata NIE jest możliwa, jedynie przelew

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-07-11 11:53:23
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    ponoc technicznie sa to rachunki skladowane w noblu wiec moze tam by wpasc i
    sprawdzic czy sie da?
    pozdrawiam
    oszczedny