  • 1. Data: 2014-07-06 13:36:52
    Temat: BG ŻO a nowe środki
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!
    Czy ktoś z BiSwK lepiej zorientowany w zawiłościach "promocyjnych"
    BGŻOptima mógłby mi wyjaśnić, dlaczego pieniądze, które przelałem na
    rachunki BGŻO _po_ 18.VI (wcześniej oczywiście wszystko wycofane jakoś
    tak około 15.VI) nadal leżą i giją na marnym 2,5%, skoro teoretycznie
    powinno być 3,5%? Co zrobiłem nie tak?
    pwz

  • 2. Data: 2014-07-06 13:47:07
    Temat: Re: BG ŻO a nowe środki
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-07-06 13:36, pwz pisze:
> [...]
    > rachunki BGŻO _po_ 18.VI (wcześniej oczywiście wszystko wycofane jakoś
    > tak około 15.VI) nadal leżą i giją na marnym 2,5%, skoro teoretycznie

    Jeśli sugerujesz się kwotą odsetek naliczonych w lipcu (wyświetlaną w
    online) to się nie przejmuj - to coś przeważnie pokazuje stan odsetek
    sprzed kilku dni. Jeśli piszesz o czerwcowych to zostaje reklamacja -
    sprawdziłem i u mnie dobrze naliczyli promocyjne z promocji do i po
    18.06 a też zerowałem konto przed datą graniczną.