  • 11. Data: 2009-09-02 06:26:18
    Temat: Re: w jakim czasie inne banki rozliczaj� transakcje z bankomat�w pkobp?
    Od: k...@o...pl

    > Jedyny bank, który jako zasadę przyjmuje, że data operacji dla wypłaty jest
    > zawsze równa dacie księgowania to Inteligo (ale już nie marmurkowe PKO BP).

    to mnie kolega nieco zmartwił, bo mój znajomy liczył na _bezodsetkowy_ debet
    w marmurkowym pkobp lub jeszcze lepiej w innym banku.

    Przykładowo, ma ktoś prawo do debetu 1000zł. Wypłaca 1000zł. Na drugi dzień
    wpłaca 1000zł w kasie i po 5 minutach wypłaca z powrotem w bankomacie i tak
    codziennie przez cały miesiąc. Gdyby księgowanie opóźniono o jeden dzień
    i gdyby naliczanie salda i odsetek od salda także się przesunęło o 1 dzień
    otrzymalibyśmy bezodsetkowy debet.

    wg słów przedmówcy, jedyny bank w którym ten nr przejdzie, to inteligo,
    bo w 'nieinteligentnym' pkobp już niestety nie...

    Czy ktoś ma debet odnawialny na rachunku w 'nieinteligentnej' części PKO BP
    i może potwierdzić lub zaprzeczyć słowom przedmówcy?

  • 12. Data: 2009-09-02 07:40:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:19:58 +0200, MK napisał(a):

    > Bardzo ciekawe... a niby kiedy to sie zmienilo w Fortis Banku? Nordea
    > chyba tez nie bierze pod uwage daty operacji a date obciazenia. W ogole
    > jedyny znany mi do tej pory bank jaki bral pod uwage date operacji to
    > BRE Bank w innych mialem zawsze date faktycznego obciazenia.

    Wyglada na to, że znów mam kłopoty z kwantyfikatorami ;)

    Więc ściślej dwa banki o których piszesz nie są mi znane pod tym
    względem. Te znane mi, które biorą pod uwagę rzeczywistą datę wykonania
    operacji to: PKO BP (nie Inteligo), Pekao SA, mBank, Multibank, Lukas,
    Getin, ING, Invest.

  • 13. Data: 2009-09-02 11:11:42
    Temat: Re: w jakim czasie inne banki rozliczają transakcje z bankomatów pkobp?
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 20:23:53 +0200, k...@o...pl napisał(a):

    > ciekaw jestem, czy inne banki (w szczególności te z darmowymi
    > wypłatami w różnych bankomatach, takie jak dbnet, alior, vw)
    > rozliczają wyplatę z bankomatu

    W VWbanku trwa to 2-5 dni z tym że księgują z datą transakcji w bankomacie
    (niekoniecznie pkobp) a bezgotówkowo to nie wiem, KK "rzondzi" ;)

  • 14. Data: 2009-09-02 19:49:31
    Temat: Re: w jakim czasie inne banki rozliczajIż?&#65533; transakcje z bankomatIż?&#65533;w pkobp?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    Dawno temu, jakieś 10 lat temu (albo i więcej) jak miałem kartę WBK
    Euro<26 to dało się w taki sposób debetować konto.