  • 1. Data: 2008-10-31 12:59:15
    Temat: w co zainwestowac 500 tys zlotych na 2 mce
    Od: b...@g...com

    Witam
    okolo 1 grudnia bede miec na 2 mce pol miliona zlotych. Szukam po
    necie ciekawyhc lokatach ale wszytkie okolo 8 procent sa na 3 mce
    conajmniej. Macie jakies pomysl w co zainwestowac te 500000 pln na
    grudzien i styczen?

  • 2. Data: 2008-10-31 14:09:11
    Temat: Re: w co zainwestowac 500 tys zlotych na 2 mce
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > necie ciekawyhc lokatach ale wszytkie okolo 8 procent sa na 3 mce
    > conajmniej. Macie jakies pomysl w co zainwestowac te 500000 pln na

    jeżeli nie chcesz ryzykować to musisz zadowolić się tymi 8-9% p.a.

    nie sądzę, aby jakiś bank był skłonny dać coś więcej, no chyba, że przez
    miesiąc coś się zmieni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-31 14:36:11
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    > jeżeli nie chcesz ryzykować to musisz zadowolić się tymi 8-9% p.a.
    >
    > nie sądzę, aby jakiś bank był skłonny dać coś więcej, no chyba, że przez
    > miesiąc coś się zmieni

    Nie ma to jak czytanie ze zrozumieniem :P Chodzi o okres, a nie o
    oprocentowanie.

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2008-10-31 14:37:37
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > necie ciekawyhc lokatach ale wszytkie okolo 8 procent sa na 3 mce
    > conajmniej. Macie jakies pomysl w co zainwestowac te 500000 pln na

    w dolary; skaczą w góre i w dół

  • 5. Data: 2008-10-31 15:17:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > jeżeli nie chcesz ryzykować to musisz zadowolić się tymi 8-9% p.a.
    >
    > nie sądzę, aby jakiś bank był skłonny dać coś więcej, no chyba, że przez
    > miesiąc coś się zmieni
    >
    > --

    troche moze nie to chodzi ale...
    Ja bym sie zastanowił nie ile zarobic ale gdzie to trzymac aby dostac to po
    dwóch miechach z powrotem w całości a nie tylko 80K PLN....

    -george

  • 6. Data: 2008-10-31 15:24:04
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Polbank ma lokate na miesiac na 8,5%. Ewentualnie kilka aukcji co 15 dni w
    Millennium. Moze na 10% ;).

    MichalL

    <b...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

  • 7. Data: 2008-10-31 15:27:39
    Od: r...@w...pl

    > "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > troche moze nie to chodzi ale...
    > Ja bym sie zastanowił nie ile zarobic ale gdzie to trzymac aby dostac to po
    > dwóch miechach z powrotem w całości a nie tylko 80K PLN....

    pod łóżkiem;;)

  • 8. Data: 2008-10-31 15:52:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <r...@w...pl> wrote in message

    > pod łóżkiem;;)

    no nie wiem czy rozsadnie jest trzymac pół bańki w torbie pod łóżkiem :).

  • 9. Data: 2008-10-31 15:55:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie ma to jak czytanie ze zrozumieniem :P Chodzi o okres, a nie o
    > oprocentowanie.
    >
    > pzdr. jijomo

    jeżeli nie chodzi o oprocentowanie to pytanie nie ma sensu, bo kasę
    można na byle jakim koncie trzymać i wypłacić po tygodniu, miesiącu czy
    kiedy dusza zapragnie!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-10-31 16:06:31
    Od: r...@w...pl

    > <r...@w...pl> wrote in message

    > no nie wiem czy rozsadnie jest trzymac pół bańki w torbie pod łóżkiem :).

    Przynajmniej nikt nie zamrozi konta.

    Najważniejsze jest aby nikt nie wiedział o tym.