  • 1. Data: 2008-10-31 10:40:51
    Temat: Notowania online
    Od: badzio <b...@g...com>

    Witam,

    szukam serwisu, w ktorym beda dostepne notowania online z GPW. Jest to
    mozliwe przez jakikolwiek (pewnie platny serwis) poza domami
    maklerskimi? Jesli tak, to prosze o namiary :)
    Ofkoz chcialbym zeby to bylo jak najtaniej. Jakby jeszcze mozna bylo
    'od reki' wszystko zalatwic to byloby juz swietnie :)

  • 2. Data: 2008-10-31 10:43:00
    Temat: Re: Notowania online
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    http://www.mystock.pl/notowania_ciagle.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-10-31 10:45:21
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    http://www.statica.pl/
    Taniej niz w BM? To chyba tylko w erze http://www.era.pl/

  • 4. Data: 2008-10-31 15:07:33
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 31 Paź, 11:43, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > http://www.mystock.pl/notowania_ciagle.html

    Tyle ze ja tam widze tylko notowania ciagle indeksow a nie spolek :/

  • 5. Data: 2008-10-31 17:29:28
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > http://www.mystock.pl/notowania_ciagle.html

    >Tyle ze ja tam widze tylko notowania ciagle indeksow a nie spolek :/

    Nie wiem co widzisz ale ja korzystam na codzień z tego i mam notowania
    spółek, wystarczyło się zarejestrować.

    --
    d.