  • 1. Data: 2008-10-31 09:10:11
    Temat: czemu służą 3 tabele notowań w ciągu dnia - 2 w odstępie 2 minut
    Od: plusz <p...@g...com>

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/kursy_w
    alut/l2/2008/l3/10/l4/30

    czy pomiędzy 8:58 a 9 bank wylicza jakieś kredyty/spłaty i potrzebuje
    niższe kursy?

    a może to po prostu bałagan w DB?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2008-10-31 09:22:41
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    alut/l2/2008/l3/10/l
    > 4/30
    > czy pomiędzy 8:58 a 9 bank wylicza jakieś kredyty/spłaty i potrzebuje

    Te kursy mają zupełnie inne przeznaczenie. Ten z 8:58 jest wyłącznie dla
    kredytów mieszkaniowych i jest ustalany raz dziennie.

    > a może to po prostu bałagan w DB?

    Tylko trzy, a właściwie tylko dwa? Przy wczorajszej zmienności powinno być
    tych tabel znacznie więcej. Obijają się tam, albo mają bezpieczny, czyli
    stosunkowo duży spread. W takim BRE wczoraj zmieniali tak często, że może
    mi zabraknąć paluszków by policzyć.

  • 3. Data: 2008-10-31 09:25:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> writes:

    > Te kursy mają zupełnie inne przeznaczenie. Ten z 8:58 jest wyłącznie
    > dla kredytów mieszkaniowych i jest ustalany raz dziennie.

    Nie, tam sa dwie tabelki z 8:58 - jedna mieszkaniowa dla 3 walut i
    druga pelna.

    MJ

  • 4. Data: 2008-10-31 09:41:04
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Nie, tam sa dwie tabelki z 8:58 - jedna mieszkaniowa dla 3 walut i
    > druga pelna.
    Faktycznie, moja pomroczność tego nie wychwyciła, ale dalej twierdzę, że
    tych tabel nie jest dużo jak na wczorajsze fikania walut na rynku.

  • 5. Data: 2008-10-31 10:43:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Faktycznie, moja pomroczność tego nie wychwyciła, ale dalej twierdzę, że
    > tych tabel nie jest dużo jak na wczorajsze fikania walut na rynku.
    dzisiaj już normalnie:
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/kursy_w
    alut

    poza tym dzisiejsza tabela jest o tyle ważna, że na jej podstawie
    wyliczane są raty kredytów walutowych ;-)

    czyli już wiem ile wyniesie mnie kolejna rata (w PLN)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-11-04 17:04:23
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    RobertS pisze:

> [...]
    alut
    > poza tym dzisiejsza tabela jest o tyle ważna, że na jej podstawie
    > wyliczane są raty kredytów walutowych ;-)

    Zaraz, czy to jest uczciwe? To raczej pytanie retoryczne, ale czy zgodne
    z prawem? Moim zdaniem jakaś federacja konsumentów powinna się tym
    zainteresować? Jak bank uzasadni, że waluty sprzedawane bądź skupowane w
    celach mieszkaniowych różnią się ceną od tych niewykorzystywanych do
    takich "niecnych" celów? Schizofrenia jakaś...

    Marek