  • 21. Data: 2008-11-01 00:19:13
    Temat: Re: w co zainwestowac 500 tys zlotych na 2 mce
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Uzytkownik <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a383f2ae-206a-495f-b45a-555952fdeddb@b31g2000pr
    b.googlegroups.com...
    > Witam
    > okolo 1 grudnia bede miec na 2 mce pol miliona zlotych. Szukam po
    > necie ciekawyhc lokatach ale wszytkie okolo 8 procent sa na 3 mce
    > conajmniej. Macie jakies pomysl w co zainwestowac te 500000 pln na
    > grudzien i styczen?

    Moim zdaniem nie ma sensu teraz szukac, dopiero kilka dni przed faktem.

    Sa przykladowo bony skarbowe 8-tygodniowe, moze akurat byc emisja i moga
    akurat byc wysokie rentownosci, choc nie jest tego duzo na rynku. Sa tez
    dluzsze bony, które mozna by kupic z rynku wtórnego.

    Przez najblizszy miesiac sporo sie moze zmienic.

    marekz

  • 22. Data: 2008-11-01 06:07:50
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > hehe no to ladnie w tym delu zarabiacie hehe nie ma co ;-)

    Przesada. Mozna zarabiac 700zl w McDonald'sie i posiadac mieszkania czy dom
    po rodzicach, dziadkach i juz byc milionerem. Niejednokrotnie ludzie
    przynosza do banku w gotowce po cwierc miliona wplacajac na lokaty, a
    przeciez kolega pytajacy moze miec te kase na kontach (i pewnie ma). Jesli
    juz ktos chce odmieniac sobie zycie w ten sposob to zamiast sledzic kolege,
    ktory ma kase w formie wydruku z konta w banku, zasadzi sie raczej obok
    kantoru, banku, wzglednie poglaszcze bankomat, bo i tam kilkaset tysiecy
    siedzi. W ten sposob ma wieksze szanse, bo sporo dzis gotowki chodzi ulicami
    z uwagi na lokaty/waluty/zloto.

  • 23. Data: 2008-11-01 21:27:32
    Od: huri_khan <e...@w...pl>

    b...@g...com pisze:
    > Macie jakies pomysl w co zainwestowac te 500000 pln na
    > grudzien i styczen?

    "W kaczki synu, w kaczki" :)

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 24. Data: 2008-11-04 13:55:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 31 Oct 2008 22:18:23 +0100, "ygreko" <...@...com> wrote:

    >Moze i offtopic, ale poswiecilem 15 sekund aby okreslic, ze pracujesz w
    >dellu i mieszkasz w Lodzi, a nie mam konta na naszej klasie.
    >Zastanawiam sie, czy rozsadne jest takie upublicznianie informacji o
    >sobie.
    >
    >Co o tym sadzi grupa?

    Że możesz się zakopać i nie wychodzić.
    --