  • 1. Data: 2008-10-31 13:46:14
    Temat: gdzie kredyt gotówkowy 10 000
    Od: KSX <k...@B...pl>

    Czy ktoś może brał ostatnio (albo orientuje się) gdzie korzystnie wziąć
    kredyt gotówkowy na ok 10 000.
    Zaświadczenie o zarobkach dostarczę, zdolność mam.

    Konto mam w multibanku, który do k.gotówkowych korzystny nigdy nie był.

    Brałem kiedyś w Pocztowym na ok 12% i miałem wziąć tam teraz, ale pani
    mówi, że jest obecnie 14,5%...

    Natknąłem się na reklamę eurobanku "oprocentowanie 6,9%, RRSO koło 12%"
    - czy tam są jakie haczyki ??

    Czy może gdzie indziej??

    --
    KSX [GG]: 490364
    _odpowiadając wytnij BZDURY z adresu_

  • 2. Data: 2008-10-31 14:07:28
    Temat: Re: gdzie kredyt gotówkowy 10 000
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Konto mam w multibanku, który do k.gotówkowych korzystny nigdy nie był.
    a kredytu w koncie nie chcesz?

    będziesz spłacał jak Ci wygodnie i na pewno wyjdzie taniej niż zwykły
    gotówkowy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-31 14:17:20
    Od: KSX <k...@B...pl>

    RobertS pisze:

    > a kredytu w koncie nie chcesz?
    >
    > będziesz spłacał jak Ci wygodnie i na pewno wyjdzie taniej niż zwykły
    > gotówkowy

    ale ja mam tam kredyt w koncie :-)
    tylko, że wolę taki, gdzie muszę danego dnia dana kwotę spłacić i już -
    z takiego w rachunku trudniej wyjść :-)

  • 4. Data: 2008-10-31 14:42:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-31, KSX <k...@B...pl> wrote:

    [...]

    > ale ja mam tam kredyt w koncie :-)
    > tylko, że wolę taki, gdzie muszę danego dnia dana kwotę spłacić i już -
    > z takiego w rachunku trudniej wyjść :-)

    Kwestia organizacji. Ja sobie ustawiłem własny harmonogram spłaty i mam
    w excelu wypiskę, że w danym miesiącu kwota na koncie nie może spaść
    mniej niż X. I pomniejszam to X miesięcznie o wartość wyliczonej raty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-10-31 15:53:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ale ja mam tam kredyt w koncie :-)
    > tylko, że wolę taki, gdzie muszę danego dnia dana kwotę spłacić i już -
    > z takiego w rachunku trudniej wyjść :-)

    czyli jak to mawiają potrzebujesz "bata" żeby spłacać ;-)
    mimo wszystko kredyt w KO jest lepszy niż jakikolwiek gotówkowy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-11-01 14:49:24
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 14:46:14 +0100, KSX napisał(a):
    > Brałem kiedyś w Pocztowym na ok 12% i miałem wziąć tam teraz, ale pani
    > mówi, że jest obecnie 14,5%...
    >
    > Natknąłem się na reklamę eurobanku "oprocentowanie 6,9%, RRSO koło 12%"
    > - czy tam są jakie haczyki ??

    RRSO to jest zawsze wyliczane dla wyjątkowo korzystnego przypadku:) - nie
    warto specjalnie brać pod uwagę tego podawanego w reklamach, tylko
    policzyć rzeczywiście ile się odda w ratach we własnym przypadku.

    Eurobank ma drogie ubezpieczenia, z jednego (od utraty pracy) można
    zrezygnować, z drugiego nie.

    Zaletą jest że po spłaceniu dostaje się bezpłatnie pocztą informację o
    rozliczeniu i zamknięciu kredytu.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 7. Data: 2008-11-03 21:41:44
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    --

    > Brałem kiedyś w Pocztowym na ok 12% i miałem wziąć tam teraz, ale pani
    > mówi, że jest obecnie 14,5%...

    Jak nie ma innych haczyków to 14,5% est niezła oferta- ale poderzewam ze to
    przy kredytcie na 12 miesięcy- bo dłuższy okres spłaty to oprocentowania
    wyższe.

    Krzysiek