  • 21. Data: 2003-12-03 16:11:06
    Temat: Re: [vwbank] Ile kosztuje karta VEElectron dla konta e-direct?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqkrrs$g07$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Jeżeli potrzebujesz wpłacić gotówke na konto, to w przypadku VW
    > możliwe jest to tylko w Warszawie, gdzie jest kasa VW. Dodatkowe kasy
    > mają byc uruchomione ponoć przy zakładach VW w Poznaniu (?)

    No to dla studenta muszacego wplacic gotowke nie jest zbyt wygodne, musi
    miec samochod ;)

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-12-03 16:12:10
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqksh0$is3$...@i...gazeta.pl,
    michał <m...@g...pl>:

    > acha ;-) Dziekuje bardzo za wyjasnienia ;-) Jeszcze tylko drobne
    > pytanko co do obslugi konta na www. Jest do przyjecia? Mozna je jakos
    > porownac np do Inteligo? Bardziej intuicyjne, mniej?

    Kwestia bardzo subiektywna i rzecz przyzwyczajenia.
    Mi odpowiada, ale jestem przyzwyczajony do Lukasa. Mysle, ze sobie
    poradzisz. Zaleta w stosunku do Inteligo jest nieograniczona do 3 mies.
    historia.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-12-03 19:53:50
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    > No to dla studenta muszacego wplacic gotowke nie jest zbyt wygodne, musi
    > miec samochod ;)

    A dla studenta co gotowke moze przelewac z innego konta --> wplacac gotowki
    nie musi, bedzie wygodne?? ;->

    pzdr,
    michal

  • 24. Data: 2003-12-03 20:11:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqlevt$87$...@i...gazeta.pl,
    michał <m...@g...pl>:

    > A dla studenta co gotowke moze przelewac z innego konta --> wplacac
    > gotowki nie musi, bedzie wygodne?? ;->

    Mysle, ze tak. Jedyna potencjalna niewygoda, ktora mi przychodzi do glowy,
    to potwierdzenia przelewow. Do wyboru masz obecnie samodzielnie drukowane
    (szczegolnie reakcyjne jednostki, np. biurwy na uczelni, moga nie
    akceptowac) i przysylane listem za 2zl, tyle ze to potrwa.

    Jesli to i lekka offline'owosc Ci nie przeszkadza, to VW jest znakomita
    oferta - super oprocentowanie, dobrze ubezpieczona i b. funkcjonalna karta,
    praktycznie wszystko za darmo.

    Tylko pilnuj tokena, bo jak nadepniesz albo zgubisz, zabulisz 100zl

    --
    Robert