  • 1. Data: 2003-02-01 22:19:16
    Temat: udało mi się założyć konto w PayPal :))))
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    założyłem właśnie konto w PayPal

    wystarczy spróbować komuś zapłacić przy użyciu PayPal i wpisać jako państwo
    na przykład
    portugalię

    system przyjmuje te dane poza numerem karty :(

    otrzymuję komunikat:

    "The credit card number you have entered cannot be verified. Only credit
    cards from approved countries may be used on PayPal."

    teraz tylko muszę wymyślić jak zapłacić kartą inteligo mojemu kontrahentowi
    z USA :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-02-01 22:24:01
    Temat: Re: udało mi się założyć konto w PayPal :))))
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) plusz napisal(a) Sat, 1 Feb 2003 23:19:16 +0100:
    >założyłem właśnie konto w PayPal
    >
    >wystarczy spróbować komuś zapłacić przy użyciu PayPal i wpisać jako państwo
    >na przykład
    >portugalię

    Tylko ze mozesz miec problemy z wyplata.
    Poza tym zdaje sie ze oni sprawdzaja, czy kraj
    jest prawidlowy. Jak sie cos nie zgadza, to
    blokuja konta.

    A swoja szosa, szkoda ze Polska nie istnieje
    w swiatowej e-bankowosci.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 3. Data: 2003-02-01 22:32:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "WOJSAL" <w...@g...pl> wrote in message
    > Tylko ze mozesz miec problemy z wyplata.
    > Poza tym zdaje sie ze oni sprawdzaja, czy kraj
    > jest prawidlowy. Jak sie cos nie zgadza, to
    > blokuja konta.

    ale ja nie chcę wypłacać - chcę zapłacić komuś z USA z przedmioty ....
    no ale chyba pozostało m włożyć kasę do koperty i wysłać :(

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-02-02 12:10:01
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) plusz napisal(a) Sat, 1 Feb 2003 23:32:52 +0100:
    >no ale chyba pozostało m włożyć kasę do koperty i wysłać :(

    Jest inna alterantywa: schowac pieniadze do kieszeni
    i pojechac do USA. :)
    Niestety ale w temacie platnosci miedzynarodowych
    jestemy 50 lat za murzynami.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-02-02 12:36:33
    Od: k...@p...onet.pl

    Ja tam kupile pare kart MasterCard debetowych Citibanku w USA i nimi place. Gdy
    mi sie kasa na niej skonczy, to karta wypukla polska doladowywuje. Pieniadze
    odzyskuje karta PayPala MasterCard debetowa, ale moge rowniez przelewac kase na
    ta debetowa karte MasterCard Citibanku. Jedynie co potrzeba, to aby ktos kupil
    nam karte oraz wyslal karte PayPala.Karta debetowa PayPala jest darmowa,
    jedynie trzeba byc zarejestrowanym przez 60 dni.KArte debetowa MasterCard
    CitiBanku moze kazdy kupic.Zeby bylo fajniej, to ta debetowa karte Citibanku
    dodalem do PayPala jako get veryfied.

  • 6. Data: 2003-02-02 13:33:37
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jedynie trzeba byc zarejestrowanym przez 60 dni.KArte debetowa MasterCard
    > CitiBanku moze kazdy kupic.Zeby bylo fajniej, to ta debetowa karte

    ok - to podpowiedz
    1. jak kupić debetową citibanku (pewnie mogę kogoś znajomego w stanach o to
    poprosić) - i ile kosztuje taka karta
    czy trzeba podać swoje dane kupując kartę - inaczej mówiąc czy ta karta
    będzie oficjalnie należała do kogoś kto mi ją kupi ?
    2. jak się doładowuje taką kartę zdalnie ?
    3. no i jak ktoś ma nam kupić tą kartę PayPal ? czy musi się zarejestrować w
    stanach jako właściciel konta PayPal ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-02-02 15:21:12
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >   czy trzeba podać swoje dane kupując kartę - inaczej mówiąc czy ta karta
    > będzie oficjalnie należała do kogoś kto mi ją kupi ?
    nie pamietam ile kosztuje, ale nie duzo. karte moze kupic kazdy. nawet dla
    kogos, bo mozna bylo dla osoby niepelnoletniej kupic.mozna i na kogos.

    > 2. jak się doładowuje taką kartę zdalnie ?
    dostajesz nr konta, na ktore mozesz wplacach. ja wplacam z paypala za darmo.
    mozna rowniez ta karte citibanku doladowac inna karta, a taka juz moze byc z
    polski. uzywam vc multibanku oraz vc pko bp.

    > 3. no i jak ktoś ma nam kupić tą kartę PayPal ? czy musi się zarejestrować w
    > stanach jako właściciel konta PayPal ?
    karte pappay debit mastercard dostajesz za darmo po 60 dniach bycia klientem.
    ja sie zarejestrowalem na adres kumpla w usa. jak karte kupujesz, to podajesz
    adres tam gdzie zarejestrowales w paypalu. karte paypala mozna wyjac kase z
    bankomatu - jest prowizja, ale nie wielka.

  • 8. Data: 2003-02-25 14:52:31
    Od: ChillZ <n...@n...pl>

    www.bidpay.com

    i zobacz jeszcze www.nostalgia.pl dzial Artykuly/FAQ

    --
    chillz maupa nostalgia.pl
    Wizard is about to die! Wizard needs food badly!