    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: udało mi się założyć konto w PayPal :))))
    Date: 2 Feb 2003 13:36:33 +0100

    Ja tam kupile pare kart MasterCard debetowych Citibanku w USA i nimi place. Gdy
    mi sie kasa na niej skonczy, to karta wypukla polska doladowywuje. Pieniadze
    odzyskuje karta PayPala MasterCard debetowa, ale moge rowniez przelewac kase na
    ta debetowa karte MasterCard Citibanku. Jedynie co potrzeba, to aby ktos kupil
    nam karte oraz wyslal karte PayPala.Karta debetowa PayPala jest darmowa,
    jedynie trzeba byc zarejestrowanym przez 60 dni.KArte debetowa MasterCard
    CitiBanku moze kazdy kupic.Zeby bylo fajniej, to ta debetowa karte Citibanku
    dodalem do PayPala jako get veryfied.