  • 1. Data: 2003-02-01 16:12:26
    Temat: gdzie ulokowac ??
    Od: "bartosh" <b...@i...pl>

    Witam.
    Mam problem ... trzymalem kase w Citibanku ale skonczyla mi sie lokata.

    Co proponujecie ? Gdzie ulokowac pieniazki ? NIe jest to jakas pokazna
    sumka - 7000 tysiecy zlotych.

    Pomozcie bo nie wiem co robic !!

    Z gory serdeczne dzieki

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-01 16:15:59
    Temat: Re: gdzie ulokowac ??
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://arch.rp.pl/a/rz/2003/01/20030130/200301300014
    .html?k=on;t=2003010220030201

  • 3. Data: 2003-02-01 16:24:15
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bartosh" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Mam problem ... trzymalem kase w Citibanku ale skonczyla mi sie lokata.
    >
    > Co proponujecie ? Gdzie ulokowac pieniazki ? NIe jest to jakas pokazna
    > sumka - 7000 tysiecy zlotych.

    Nie badz taki skromny. Z odsetek mozna juz niezle pozyc :-)

    Karol

  • 4. Data: 2003-02-01 16:25:32
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam problem ... trzymalem kase w Citibanku ale skonczyla mi sie lokata.
    >
    > Co proponujecie ? Gdzie ulokowac pieniazki ? NIe jest to jakas pokazna

    Załóż konto w mBanku - 6%, a środki dostępne w każdej chwili.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-02-01 16:40:37
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    jeśli 7 mln to niezbyt pokaźna suma to jaka nią jest ? Chba że to stare
    złote.
    Jacek

  • 6. Data: 2003-02-01 16:48:00
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    Kołodki ? :)
    Jacek

  • 7. Data: 2003-02-01 16:48:20
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...com> napisał w wiadomości
    > jeśli 7 mln to niezbyt pokaźna suma to jaka nią jest ? Chba że to stare
    > złote.

    Rzeczywiście napisał 7000 tysięcy złotych - ja wymiękam, tu trzeba
    profesjonalisty :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2003-02-01 16:51:42
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

> [...]
    >
    > Pomozcie bo nie wiem co robic !!
    >
    > Z gory serdeczne dzieki
    >
    > Mnie się wydaje, że to chodzi raczej o 70000 zł ( stare 700 mln). Może w
    końcu ta nasza giełda po chudych latach się odbije. Obligacje to już nie to,
    a OFI i OFE gdzieś muszą lokować pieniążki, a w kontekście pomyślnego
    referendum w sprawie integracji z UE.
    Jak lubisz ryzykować to kto wie. Jeśli jednak ma to być krótka inwestycja to
    jednak bank (LG, mBank)

  • 9. Data: 2003-02-01 16:59:42
    Od: "bartosh" <b...@i...pl>

    > jeśli 7 mln to niezbyt pokaźna suma to jaka nią jest ? Chba że to stare
    > złote.
    > Jacek

    Ups .... oczywiscie ze chodzi o 7 tysiecy zlotych [ slownie : sieden tysięcy
    zlotych]

    Co mysliscie o Inteligo ??

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-02-01 17:42:21