  • 1. Data: 2003-02-01 19:58:44
    Temat: Konto firmowe w e-banku
    Od: "maciekrad" <m...@t...pl>

    Witam!

    Mam pytanie do osób, które mają konta działalności gospodarczej
    w jednym z ebanków - szczególnie w Inteligo lub mBanku. Posiadam
    tam konta osobiste, a jak dotychczas konto firmowe trzymam w
    BSK. Ponieważ zastanawiam się, czy nie warto by przenieść
    również konta firmowego do jednego z tych internetowych oddziałów,
    proszę o doradzenie, który z nich lepiej wybrać.

    Mam stałego zleceniodawcę w USA, który dokonuje max. 3 przelewów
    miesięcznie, łącznie w ciągu roku nie ma ich więcej niż 30.
    Również przelewy wychodzące z konta (poza tymi dokonywanymi na
    własne konta osobiste) można policzyć na palcach jednej ręki :)
    Zależy mi więc przede wszystkim na szybkim (i niedrogim)
    księgowaniu przelewów z zagranicy i dostępem przez WWW. Miło by
    było mieć też powiadomienie SMS'em o wszelkich ruchach na koncie.

    Jeżeli ktoś mógłby podzielić się doświadczeniami z posiadania
    takiego rachunku w jednym z w/w banków, będę za to wdzięczny.

    Maciek