  • 1. Data: 2002-05-15 16:17:37
    Temat: ubezpieczenie kart w mBanku
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    Z dniem 15 maja br. mBank wspólnie z Towarzystwem Ubezpieczeniowym STU Ergo
    Hestia SA wprowadza ubezpieczenie kart płatniczych dla swoich Klientów pod
    nazwą Pakiet Bezpieczna Karta. Jest to pierwsze ubezpieczenie oferowane
    przez bank wirtualny na polskim rynku, gwarantujące zabezpieczenie środków
    pieniężnych zgromadzonych na koncie (do sumy ubezpieczenia) po utracie karty
    oraz pokrycie strat w razie rabunku gotówki pobranej z bankomatu.
    Szczegoly: http://www.mbank.com.pl/karty_ubezp.html

  • 2. Data: 2002-05-15 16:41:52
    Temat: Re: ubezpieczenie kart w mBanku
    Od: "Grzegorz Zagajewski" <G...@i...pl>

    > oraz pokrycie strat w razie rabunku gotówki pobranej z bankomatu.

    Ciekawe kiedy sie zaczna symulowane napady rabunkowe i kiedy mBank
    zrezygnuje z tej opcji ubezpieczania klientow.

    GZ

  • 3. Data: 2002-05-15 17:18:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Zagajewski" <G...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:abu32d$saq$1@news.tpi.pl...

    > Ciekawe kiedy sie zaczna symulowane napady rabunkowe i kiedy mBank
    > zrezygnuje z tej opcji ubezpieczania klientow.

    KB oferuje podobne ubezpieczenie chyba od czerwca ub.r. Chyba statystki nie
    zanotowaly wzrostu napadow rabunkowych przy bankomatach ;)

    Maciej

  • 4. Data: 2002-05-15 17:21:21
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    karty
    > oraz pokrycie strat w razie rabunku gotówki pobranej z bankomatu.

    A mnie zaciekawilo to:
    http://www.mbank.com.pl/Wyciag_z_warunkow_utraty_sro
    dkow_z_bankomatu.pdf

    "Dla kart Visa Classic limit odpowiedzialnosci..."

    Hmmmmm :) Czyzby mBank szykowal sie do wprowadzenia VC :D

  • 5. Data: 2002-05-15 19:03:09
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Rafal wrote:

> [...]
    dkow_z_bankomatu.pdf

    > "Dla kart Visa Classic limit odpowiedzialnosci..."
    >
    > Hmmmmm :) Czyzby mBank szykowal sie do wprowadzenia VC :D

    a kartach VC jest napisane juz w opisie przedmiotu ubezpieczenia,
    ale nie ciesz sie na zapas - pierwsze zdanie dokumentu mowi o kartach
    wystawionych
    przez BRE Bank a nie tylko o kartach klientow mBanku

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 6. Data: 2002-05-15 21:16:51
    Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl>

    I to jest kultura. Pekao SA swego czasu tez ubezpieczył ale nie pytając
    klientów o zdanie i po prostu zaczął pobierać składkę. Oczywiście, jak się
    później okazało, można było w terminie iluś tam dni złożyć pisemną odmowę.
    Ale kto o tym wiedział i komu się chciało...

  • 7. Data: 2002-05-15 21:37:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > KB oferuje podobne ubezpieczenie chyba od czerwca ub.r. Chyba statystki
    nie
    > zanotowaly wzrostu napadow rabunkowych przy bankomatach ;)

    Dodam jeszcze, ze trzeba zgloscic kradziez gotowki na Policji, a
    zawiadomienie o przestepstwie nie popelnionym jest wystepkiem z art.238 kk,
    albo dodatkowo z art. 233 kk.
    :-))
    pzd

  • 8. Data: 2002-05-15 23:22:59
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > później okazało, można było w terminie iluś tam dni złożyć pisemną odmowę.
    > Ale kto o tym wiedział i komu się chciało...

    Tylko, ze taka odmowa, wedlug ichniego pisemka byla rownoznaczna rezygnacji z
    uslug banku...

    Maciek - IGI

  • 9. Data: 2002-05-16 06:13:12
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

> [...]
    karty
    > oraz pokrycie strat w razie rabunku gotówki pobranej z bankomatu.

    "Rozmiar szkody ustala się według wartości nieuprawnionych transakcji
    dokonanych w ciężar rachunku bankowego ubezpieczonego stwierdzonych na
    podstawie wyciągu z rachunku bankowego."

    Czy mBank automatem będzie sporządzał taki wyciąg dla ubezpieczyciela, czy
    też trzeba sobie będzie zamówić płatny i samemu przesłać dalej?
    oraz

    "... dostarczyć ubezpieczycielowi wciągu 7 dni od daty zgłoszenie szkody
    dokumenty niezbędne do rozpatrzenia wniosku o wypłatę odszkodowania"

    Jeśli sam mam zamówić wyciąg to kilka dni trwa zanim mBank go przyśle i co
    jeśli nie zdążę go przesłać dalej w ciągu 7 dni? Może to mBank dostarcza
    wyciągi do ubezpieczyciela?

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 10. Data: 2002-05-16 07:08:43
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Piotr Hołda" napisał(a):

> [...]
    > później okazało, można było w terminie iluś tam dni złożyć pisemną odmowę.
    > Ale kto o tym wiedział i komu się chciało...

    IMHO nie mozna bylo zlozyc odmowy, pozostawalo tylko zamkniecie konta

    roberts