  • 1. Data: 2002-05-15 16:14:43
    Temat: 0 % od banku - mała rewolucja
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy nie lepiej zamiast dawać śmieszny 1 % nominalnie i od tego jeszcze bulić
    haracz panu Belce dać oprocentowanie ZERO PROCENT a za to zlikwidować większość
    opłat takich jak: prowadzenie konta, wydanie karty (płaskiej), przelewy,
    zlecenia stałe, direct debit, sprawdzenie salda w ATM czy token? A nawet banki
    które dają o%owanie > inflacji mogłyby oprócz tego obniżyć prowizję za wypłaty
    z obcego ATM np. do 3 zł bez względu na kwotę i sprzedać to jako nowe konto &#8211;
    &#8222;my ci zero, ty nam zero&#8221; na przykład. Śmiem twierdzić, że jest to O
    WIELE
    BARDZIEJ UCZCIWE I PROSTE. Ja nie oczekuję na żadne pieniądze, bank nie musi
    ich doliczać, w zamian za to pieniądze mi nie wyciekają przez palce, Belka może
    mi naskoczyć a i tak wszyscy są zadowoleni!! Czemu tego nie ma??? Wszędzie
    pokutuje idiotyczny zabobon, że do banku daje się "na procent".

    Maciej Psyk

  • 2. Data: 2002-05-15 17:28:45
    Temat: Re: 0 % od banku - mała rewolucja
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 15 May 2002 18:14:43 +0200,
    osoba podpisana: <m...@p...onet.pl> <m...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > zlecenia stałe, direct debit, sprawdzenie salda w ATM czy token? A nawet banki
    [.. bardzo dobry pomysł....]

    wiesz po tym, jak banki oceniają zdolość kredytową ("pozdrawiam" BZWBK)
    to nie licz na to, że szybko wprowadzą dobre pomysły.

    KJ

    --
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 3. Data: 2002-05-15 19:23:09
    Od: "mops" <m...@p...of.pl>

    > wiesz po tym, jak banki oceniają zdolość kredytową ("pozdrawiam"
    BZWBK)
    > to nie licz na to, że szybko wprowadzą dobre pomysły.

    Czesc

    Chcialem sie dowiedziec cos wiecej na w/w temat. Mam u nich konto
    firmowe od dwoch lat i teraz bede sie staral o linie kredytowa na
    koncie. Ale jak uslyszalem jaka gore papierow chca to najpierw wole sie
    zapytac kogos kto sie staral u nich o kredyt czy wogole warto biegac za
    tymi papierkami :)

    Z gory dzieki
    Pawel

  • 4. Data: 2002-05-15 19:39:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    sie
    > zapytac kogos kto sie staral u nich o kredyt czy wogole warto biegac

    Nie warto.

    CEZ

  • 5. Data: 2002-05-15 21:20:40
    Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl>

    > mi naskoczyć a i tak wszyscy są zadowoleni!! Czemu tego nie ma??? Wszędzie
    > pokutuje idiotyczny zabobon, że do banku daje się "na procent".

    Bo ten procent to jest fetysz, na który łapią się klienci.

  • 6. Data: 2002-05-16 06:16:50
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

> [...]
    konto &#8211;
    > &#8222;my ci zero, ty nam zero&#8221; na przykład. Śmiem twierdzić, że

    Wtedy banki pójdą z torbami. Ten procent, który nam dają i tak odrabiają na
    udzielonych kredytach a prowije to ich czyst zysk.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 7. Data: 2002-05-16 10:27:31
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia 15 May 2002 18:14:43 +0200, <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > mi naskoczyć a i tak wszyscy są zadowoleni!! Czemu tego nie ma??? Wszędzie
    > pokutuje idiotyczny zabobon, że do banku daje się "na procent".
    Ktoś już kiedyś zarzucał na grupę taki pomysł - konkternie to chyba była
    propozycja żeby zależnie od stanu konta nie płacić prowizji za niektóre
    operacje. Ale jak widać zaden bank nie skorzystał z pomysłu :-(
    Poza tym pozostaje jeszcze problem np. z mbankiem - kasę pobieram tylko z
    Euronetu więc nie płacę żadnych prowizji. Nie wiem co mogliby zaoferować -
    może opłatę dla mnie za posiadanie u nich konta ;-)
    Właściwie to nie jest taki głupi pomysł, żeby banki zamiast odsetek
    wypłacały nagrody za trzymanie jakiejś sumy pieniędzy na koncie. Ciekawe
    co by na to powiedział Belka :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 8. Data: 2002-05-16 11:45:15
    Od: "Piotr K" <p...@p...com>

    > Właściwie to nie jest taki głupi pomysł, żeby banki zamiast odsetek
    > wypłacały nagrody za trzymanie jakiejś sumy pieniędzy na koncie. Ciekawe
    > co by na to powiedział Belka :-)

    podatak od posiadania konta liczony na tej samej zasadzie
    jak podatek za psa ? ;)

  • 9. Data: 2002-05-16 12:25:01
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Bo ten procent to jest fetysz, na który łapią się klienci.

    Jestem krótko na tej grupie ale takich bredni to dawno nie slyszałem.
    Bank który nie daje procentów to tak jak piwo też bez procentów.
    To, ze w niektórych bankach jest 1% znaczy nic, bo w innych jest np 8% (mBank)
    to ludzie decyduja gdzie dają pieniadze. To, że sa opłaty tez nic nie znaczy,
    są bannki w których ich nie ma. To, ze państwo okrada obywateli z oszczednosci
    tez jest nienormalne.
    Takie durne postulaty jak wasze są chyba z innego swiata.
    Bo w normalnym świecie gdzie panuje wolny rynek i konkurencja powierzajac
    bankowi pieniądze oczekuję, że odda mi wiecej niż włozyłem. Tak było od zawsze.
    Ale jest coraz więcej ludzi 'inaczej myślacych', więc nie dziwota, ze padają
    takie postulaty...

    Bez obrazy..

    Janek
    PS
    Polecam załozenie konta w mBanku, proszę podac mój numer 03106842
    a byc może uda mi się coś wygrać.

  • 10. Data: 2002-05-16 12:32:20
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > To, ze w niektórych bankach jest 1% znaczy nic, bo w innych jest np 8%
    > (mBank) to ludzie decyduja gdzie dają pieniadze. To, że sa opłaty tez
    [..]
    Tylko, że mbank nie jest panaceum na wszstko - tu właśnie chodzi o to, żeby
    zamiast rzucać klientowi 1%owy ochłap (czyli nic) i jeszcze podatek, dać mu
    darmowe/tańsze usługi.

    > Polecam załozenie konta w mBanku, proszę podac mój numer 03106842
    > a byc może uda mi się coś wygrać.

    Mały spamik ?