  • 11. Data: 2002-05-16 09:31:03
    Temat: Re: ubezpieczenie kart w mBanku
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@k...pl> napisał:

    > Jeśli sam mam zamówić wyciąg to kilka dni trwa zanim mBank go przyśle i co
    > jeśli nie zdążę go przesłać dalej w ciągu 7 dni? Może to mBank dostarcza
    > wyciągi do ubezpieczyciela?

    Podobno wystarczy przedstawic zaswiadczenie
    o zgloszeniu na policji terenowemu przedstawicielowi Hestii.

    PJ

  • 12. Data: 2002-05-16 10:47:53
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "PJ" <h...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Podobno wystarczy przedstawic zaswiadczenie
    > o zgloszeniu na policji terenowemu przedstawicielowi Hestii.

    "Rozmiar szkody ustala się według wartości nieuprawnionych transakcji
    dokonanych w ciężar rachunku bankowego ubezpieczonego stwierdzonych na
    podstawie wyciągu z rachunku bankowego."
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Tak więc musi być ten wyciąg czy też nie?

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 13. Data: 2002-05-16 11:35:06
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO nie mozna bylo zlozyc odmowy, pozostawalo tylko zamkniecie konta

    Można było, był podany numer telefonu pod którym można było zgłosić
    rezygnację. Sam tam dzwoniłem i zrezygnowałem z ubezpieczenia.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 14. Data: 2002-05-16 11:40:24
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> wrote in

> [...]
    >
    > Można było, był podany numer telefonu pod którym można było zgłosić
    > rezygnację. Sam tam dzwoniłem i zrezygnowałem z ubezpieczenia.

    Dla maestro ?

    Ja tez chcialem zrezygnowac i ... miesiac pozniej mialem zamnkniete konto.

    KJ

  • 15. Data: 2002-05-16 12:29:13
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    9...

    > Dla maestro ?
    >
    > Ja tez chcialem zrezygnowac i ... miesiac pozniej mialem zamnkniete konto.

    To się chyba wyjaśniło: Nie, Visa Classic.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 16. Data: 2002-05-16 14:03:30
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

> [...]

    > podstawie wyciągu z rachunku bankowego."
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Tak więc musi być ten wyciąg czy też nie?

    Z tego co mi powiedziala sympatyczna pani z mLinii:
    1. zastrzegam kartę
    2. zgłaszam fakt utraty karty na policji
    3. w miedzyczasie bank informuje Hestie o zaistnialym przypadku
    4. przedstawiciel Hestii umawia sie ze mna w celu zlozenia dokumentow
    (potwierdzenia z policji).
    Wyciag dla Hestii niby ma dostarczyc bank.

    Jak to bedzie wygladalo w praktyce to sie okaże.

    PJ

  • 17. Data: 2002-05-17 07:34:23
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    [...]
    > 4. przedstawiciel Hestii umawia sie ze mna w celu zlozenia dokumentow
    >    (potwierdzenia z policji).

    Z tego co wiem policja nie daje osobie poszkodowanej żadnych potwierdzeń.
    Protokol zostaje na komendzie...

    Pozdrawiam,
    Prof_Ex

  • 18. Data: 2002-05-17 07:49:16
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    [...]
    > 4. przedstawiciel Hestii umawia sie ze mna w celu zlozenia dokumentow
    >    (potwierdzenia z policji).

    Z tego co wiem, policja nie daje osobie poszkodowanej żadnych potwierdzeń.
    Protokół zostaje na komendzie...

    Pozdrawiam,
    Prof_Ex

  • 19. Data: 2002-05-17 08:31:21
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Z tego co wiem, policja nie daje osobie poszkodowanej żadnych potwierdzeń.
    > Protokół zostaje na komendzie...

    To fajnie, teraz to juz nic nie wiadomo :-\

    PJ

  • 20. Data: 2002-05-17 08:44:44
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    > Z tego co wiem policja nie daje osobie poszkodowanej żadnych potwierdzeń.
    > Protokol zostaje na komendzie...

    Na ogół nie daje, ale jak się bardzo upierasz, to takie potwierdzenie
    dostaniesz.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj