  • 1. Data: 2002-05-15 13:57:39
    Temat: ktora karta visa lepsza
    Od: "Baton" <b...@d...pl>

    Witam,
    zastanawiam sie nad wymiana kart kredytowej. W tej chwili posiadam citibank,
    a rozwazam Bank Zachodni WBK oraz Reiffeisen. Czy jest ktos na grupie kto
    moglby pochwalic sie doswiadczeniami z tych bankow ? A moze jest jakas
    zupelnie inna karta lepsza od tych wymienionych ?

    Baton.

  • 2. Data: 2002-05-15 14:00:52
    Temat: Re: ktora karta visa lepsza
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 15, 2002 at 03:57:39PM +0200, Baton wrote:

> [...]
    > moglby pochwalic sie doswiadczeniami z tych bankow ? A moze jest jakas
    > zupelnie inna karta lepsza od tych wymienionych ?

    Jesli uzywasz kk tylko do placenia i wazniejsze jest dla Ciebie
    bezpieczenstwo karty niz podgladanie operacji przez www to nie ma
    lepszej karty.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-15 14:58:22
    Od: "Lookas" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Baton" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moglby pochwalic sie doswiadczeniami z tych bankow ? A moze jest jakas
    > zupelnie inna karta lepsza od tych wymienionych ?

    Ja posiadam vise w BZWBK, w polaczeniu z kontem w tym samym banku i dostepem
    do obu rachunkow przez internet mysle, ze jest smakowitym kaskiem dla
    zadnych visy ;)).

    Pozdro

  • 4. Data: 2002-05-15 16:16:01
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    ja rowniez posiadem VC w BZWBK - niestety nie mam innych kk, wiec nie moge
    ich porownac, ale moge sie podzielic wrazeniami:
    karta praktycznie ma same zalety (grace period: 51 dni, podglad w necie
    przez WWW i WAP, darmowe splaty w oddzialach BZWBK, bezplatnia linia 0-800
    do obslugi 24h, ROWNIEZ z komorki, ale tylko z Idei)
    - jedyne zgrzyty to okres ksiegowania wplaty (danego dnia, ale dopiero po
    22) i brak dostepu do stanu konta przez panie z lini 0-800 codziennie w
    godzinach 18-22 (aktualizacja systemu ;-)

    jak do tej pory nie mialem zadnych powaznych sytuacji kryzysowych, a jak
    wiadomo dopiero wtedy mozna sie przekonac o jakosci produktu - jedyne, co
    przychodzi mi do glowy to ostatnia splata calkowitej naleznosci. tak sie
    niefortunnie zlozylo, ze bankomat Euronetu nie wyplacil mi brakujacego 1000
    do tej splaty w ostatnim dniu i sprawa wyjasnila sie dopiero po 16 (jezeli
    do tej godziny wplacisz pieniazki na konto karty, to zostana one wtedy
    zaksiegowane tego samego dnia) - wplacilem kase grubo po 17 i juz
    kombinowalem, w jaki sposob bede dochodzil od Euronetu zwrotu odsetek za ta
    chwilke opoznienia (grubo ponad 50 zl.), ale tuz po 22 rutynowo sprawdzilem
    stan konta przez WBK24 i srodki zostaly zaksiegowane!!! ;-)

  • 5. Data: 2002-05-15 17:39:42
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ja rowniez posiadem VC w BZWBK - niestety nie mam innych kk, wiec nie moge
    > ich porownac, ale moge sie podzielic wrazeniami:

    a jak w bzwk wygladaja oplaty, jesli nie splaci sie calosci zadluzenia ? np
    polowe, albo np 1 grosz za malo

    Dzieki za info

  • 6. Data: 2002-05-15 20:42:27
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lookas" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja posiadam vise w BZWBK, w polaczeniu z kontem w tym samym banku i
    dostepem
    > do obu rachunkow przez internet mysle, ze jest smakowitym kaskiem dla
    > zadnych visy ;)).

    poki nie przyjdzie reklamowac ;-/ - z tym jest cienko

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-05-15 20:55:18
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > W tej chwili posiadam citibank,

    > Jesli uzywasz kk tylko do placenia i wazniejsze jest dla Ciebie
    > bezpieczenstwo karty niz podgladanie operacji przez www to nie ma
    > lepszej karty.

    A co powiesz na temat Raiffeisena ? Wyglada calkiem interesujaco. Citi z
    cena 70+6.5*12=148 wypada dosc drogo.

    MichalL

  • 8. Data: 2002-05-16 04:35:00
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > moglby pochwalic sie doswiadczeniami z tych bankow ? A moze jest jakas
    > zupelnie inna karta lepsza od tych wymienionych ?

    Może trochę OT, ale ja mam VC Lukasa i jestem z niej bardzo zadowolny. Do
    tego chce dołożyć sobie jakiegoś Mastercarda (chyba Citi). Taki układ będzie
    OK (chyba).

    Masz z Citi jakieś złe doświadczenia? Możesz podać powód dlaczego
    rezygnujesz z ich VC?
    Mastercard działa na takich samych zasadach, więc chciałbym wiedzieć
    wcześniej w co się pakuje :))

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 9. Data: 2002-05-16 06:29:37
    Od: "Lookas" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lookas" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dostepem
    > >
    > poki nie przyjdzie reklamowac ;-/ - z tym jest cienko

    Masz jakies doswiadczenia? Moze podziel sie na grupie.

    Lookas

  • 10. Data: 2002-05-16 07:06:07
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:abuhqi$bu2$1@news.tpi.pl...
    > A co powiesz na temat Raiffeisena ? Wyglada calkiem interesujaco. Citi z
    > cena 70+6.5*12=148 wypada dosc drogo.

    Jeśli dla kogoś ważniejsze jest bezpieczeństwo to wcale nie jest tak drogo,
    a KK Citka "zarabia" sama na ubezpieczenie.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu