  • 1. Data: 2002-08-14 20:58:18
    Temat: Waznosc karty
    Od: "Libido" <l...@m...pl>

    Mam karte Euro<26 Maestro wydana przez BZWBK. Problem w tym, ze kilkanascie
    dni temu skonczyla sie jej waznosc a mimo to dzisiaj udalo mi sie wyplacic
    kase z bankomatu. Czy to normalne ? Moze waznosc podana na karcie dotyczy
    tylko Euro<26 (waznosc 1 rok) a karta dziala jako zwykla Maestro (2 lata) ?

    LIBIDO

  • 2. Data: 2002-08-14 23:38:50
    Temat: Re: Waznosc karty
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Euro<26 nie jest tez odnawiana samoczynnie.
    Co do Twojego pytania - no to chyba nie powinno ;) aczkolwiek moze zakresem
    obejmuje takze sierpien?

  • 3. Data: 2002-08-15 13:07:36
    Od: "Libido" <l...@m...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości news:
    > Euro<26 nie jest tez odnawiana samoczynnie.

    No wlasnie, mogliby o tym przypomniec, zwlaszcza, ze przyslali mi rozne
    ulotki o znizkach...

    > Co do Twojego pytania - no to chyba nie powinno ;)

    Kiedys PeKaO przedluzylo odgornie waznosc kart - stad ten pomysl.

    >aczkolwiek moze zakresem
    > obejmuje takze sierpien?

    Zadzwonilem i faktycznie - miales racje.
    Dzieki

    LIBIDO