  • 21. Data: 2005-04-06 10:30:48
    Temat: Re: transakcja za friko?
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

    "PshemeK" <p...@o...pl> wrote in message
    news:d2uuq2$ir8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > rezist.com napisał(a):

    > Piotr : nazwałeś mnie pijakiem !! Pistolety, czy szable na 20 kroków?!
    > Wybieraj!

    ale z was polaczki. Czytam interesujacy watek a tu jakis idiota zaczyna
    pisac nie na temat (ten pierwszy post o _kradziezy_) i zaczyna sie batalia.
    Do tamtego kolesia: daruj sobie takie komentarze ze koles chcial
    przywlaszczyc pieniadze. Jesli tak myslisz to zachowaj to dla siebie, albo
    zacznij osobny watek. I darucie sobie komentarze do tego posta bo i tak ich
    nie przeczytam.

  • 22. Data: 2005-04-06 20:41:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 06 Apr 2005 08:32:24 +0200, PshemeK <p...@o...pl> wrote:

    >No właśnie z tego całe zamieszanie wynikło, że nie napisałem dokładnie
    >co z reklamacją. Przepraszam - kłótnia była niepotrzebna...

    No trochę się zdziwiłem, bo kojarząc Twoje posty nie podejrzewałbym
    Cię o zachowanie takie jak napisałeś, czy może raczej ja
    zinterpretowałem.

    >Odpisali mi, że nie było żadnej operacji, co wykazuje mój wyciąg. Oddali
    >mi odsetki karne. Zadałem pytanie (już paszczowo w placówce) jak mogłem
    >zrobić debet, skoro przy zakładaniu konta wykluczyli taką możliwość.
    >Powiedzieli, że przyznali automatycznie po jakimś czasie (chyba pół roku).

    A nie pokusiłeś się żeby sprawdzić, czy faktycznie przyznali ten
    debet? To znaczy po spłacie spróbować wypłacić kaskę poniżej zera? :)

    G.

  • 23. Data: 2005-04-07 07:16:18
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    John Smith napisał(a):
> [...]
    > zacznij osobny watek. I darucie sobie komentarze do tego posta bo i tak ich

    Na pewno nie :)

    A tak wogóle to NTG. Napisz do 'Bravo'. Albo idź do TVNu. Tam napewno
    kiedyś zrobią tokszoł z udziałem ludzi, którzy mają problem z
    przynależnością narodową.

    Pozdrawiam

    PshemeK

    PS. Nie mogłem sobie darować... W końcu jestem Polaczkiem :)

  • 24. Data: 2005-04-07 07:20:17
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > A nie pokusiłeś się żeby sprawdzić, czy faktycznie przyznali ten
    > debet? To znaczy po spłacie spróbować wypłacić kaskę poniżej zera? :)

    Wiesz, nie pomyślałem nawet.... wtedy... To było jakieś 3 albo 3 i pół
    roku temu... Ale może teraz sprawdzę....Jak mi się będzie chciało iść do
    PKO, w co wątpię.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 25. Data: 2005-04-07 08:05:24
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d32n1j$803$...@n...news.tpi.pl, PshemeK <p...@o...pl>
    wrote:

    > PS. Nie mogłem sobie darować... W końcu jestem Polaczkiem :)

    Polaczki wszystkich krajów łączcie się :)

    Chciałbym kiedyś móc powiedzieć
    "Jestem Polakiem i jestem z tego dumny"
    ale z roku na rok wydaje mi się, że brzmi to coraz bardziej
    ironicznie.
    Czy na całym świecie jest takie bydło i chamstwo, bezczelni,
    bezwstydni i bezkarni złodzieje u władzy, policja, która
    nic nie robi, wojsko które tylko chla i kradnie?...
    Czy to tylko u nas?

    Pytam, bo chcę wiedzeć, czy da się gdzieś wyjechać do cywilizacji
    czy wszędzie jest to samo.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 26. Data: 2005-04-07 10:05:22
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Thu, 7 Apr 2005 10:05:24 +0200, Miroo <m...@R...o2.pl>
    napisał:

    > Czy na całym świecie jest takie bydło i chamstwo, bezczelni,
    > bezwstydni i bezkarni złodzieje u władzy, policja, która
    > nic nie robi, wojsko które tylko chla i kradnie?...
    > Czy to tylko u nas?

    Tylko u was, Miroo.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)