  • 1. Data: 2005-04-05 01:57:12
    Temat: [INTELIGO] Przerwa konserwacyjna
    Od: robson <b...@b...pl>

    Przerwa "konserwacyjna" w Inteligo miała się zakończyć o 2.
    Dochodzi 4 i Inteligo nadal leży.
    Żeby ich ....

    Jedyne co mnie tam trzyma to debet.

    --
    robson

  • 2. Data: 2005-04-05 02:29:24
    Temat: Re: [INTELIGO] Przerwa konserwacyjna
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    robson wrote:
    > Przerwa "konserwacyjna" w Inteligo miała się zakończyć o 2.
    > Dochodzi 4 i Inteligo nadal leży.
    > Żeby ich ....
    >
    > Jedyne co mnie tam trzyma to debet.

    Strasznie ci ta przerwa konserwacyjna przeszkadza.
    Więcej się czepiasz niż ci to Inteligo jest teraz do czegoś potrzebne.

  • 3. Data: 2005-04-05 07:37:18
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:d2srhp$md$1@nemesis.news.tpi.pl>
    robson napisał(a):

    > Przerwa "konserwacyjna" w Inteligo miała się zakończyć o 2.
    > Dochodzi 4 i Inteligo nadal leży.
    > Żeby ich ....
    >
    > Jedyne co mnie tam trzyma to debet.

    A jakież to nagłe przelewy musisz robić o tej porze, bez przesady.
    Jak Ci nie pasuje, to zlikwiduj debet i szukaj szczęścia gdzie
    indziej.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair