  • 1. Data: 2005-04-20 08:43:38
    Temat: transakcja karta za granica - jaki kurs waluty ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    mam pytanko:
    na podstawie jakiego kursu waluty bank (vwbank) powinien obciazyc moj
    rachunek, przy bezgotowkowej operacji zrealizowanej za granicą ?
    czy jest to kurs sprzedazy tegoż banku ? czy jest to kurs sprzedazy
    banku nbp ? czy moze jakis inny kurs miedzybankowy ?
    zdziwilem sie po prostu patrzac w historie rachunku po transakcji
    zrealizowanej we wloszech (eur) -wyglada na to ze kurs byl zdecydowanie
    wyzszy do kursu sprzedazy eur w nbp - stad moje watpliwosci... a na
    dodatek vwbank nie publikuje na swoich stronach info o kursach walut (ja
    przynajmniej nie znalazlem takiej informacji)

    zawsze wydawalo mi sie ze bezgotowkowa operacja (za granicą) jest
    korzystniejsza od wyplaty gotowki z karty czy kupna waluty (gotowki)
    z gory dzieki za info.

  • 2. Data: 2005-04-20 08:50:21
    Temat: Re: transakcja karta za granica - jaki kurs waluty ?
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko:
    > na podstawie jakiego kursu waluty bank (vwbank) powinien obciazyc moj

    Akurat VW daje najlepsze kusy Euro w Polsce, dużo lepsze od oficjalnych
    kusów VISY (patrz post sprzed paru dni).

    bE

  • 3. Data: 2005-04-20 09:05:53
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Akurat VW daje najlepsze kusy Euro w Polsce, dużo lepsze od oficjalnych
    > kusów VISY (patrz post sprzed paru dni).

    Zaczyna mnie sie robić niedobrze.
    Niedługo strach będzie ldówkę otworzyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2005-04-20 09:10:19
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-20 11:05- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Maciej
    Loret, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Zaczyna mnie sie robić niedobrze.
    > Niedługo strach będzie ldówkę otworzyć.

    Od niejakiego czasu się zastanawiam, czy gość stara się zareklamować ten
    bank, czy też wprost przeciwnie - uporczywie dąży do jego obrzydzenia.
    Kwestia jest czysto akademicka: w obydwu przypadkach należą się wyrazy
    współczucia, jakkolwiek kierowane pod różnymi adresami.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2005-04-20 09:33:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    +-------------------+ .:\:\:/:/:.
    +-------------------+ / \
    @x@@x@ | | |/ WW( ( ) )WW
    \||||/ | | \| __\,,\ /,,/__
    \||/ | | | (______Y______)
    /\/\/\/\/\/\/\/\//\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
    /\/\/\/\/\/\/\
    ==============

  • 6. Data: 2005-04-20 09:48:33
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    "bERENICE" <b...@h...com> wrote in message
    > Akurat VW daje najlepsze kusy Euro w Polsce, dużo lepsze od oficjalnych
    > kusów VISY (patrz post sprzed paru dni).

    guzik prawda - niby dlaczego wyslalem ten post ?
    wychodzi na to ze bylo kupic euro w kantorze i nie bawic sie w zadne karty
    vw - totalne zdzierstwo a transakcja po duzo wyzszym kursie niz sprzedazy
    (tabela c) w nbp.

  • 7. Data: 2005-04-20 10:03:35
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > vw - totalne zdzierstwo a transakcja po duzo wyzszym kursie niz sprzedazy
    > (tabela c) w nbp.

    A dlaczego porównujesz akurat z tym kursem?