  • 1. Data: 2005-04-20 07:25:42
    Temat: Multibank opinia
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Poniedzialek : otwarcie konta + konta walutowego zajelo jakies 20 minut.

    Wtorek : wniosek o KK - trwalo to jakies 30 minut, zacial sie system itp. ;)

    Obsluga mila, kompetentna (choc jak to zwykle bywa musialem tlumaczyc
    jakie uslugi i dodatkowe opcje bank posiada, jednakze pani mnie
    obslugujaca nie klocila sie ze mna tylko poszukala w papierach,
    nastepnie poszla sie konsultowac, a pozniej przyznala mi racje. Trzeba
    jednak zaznaczyc ze oferte swojego banku znala bardzo dobrze. Widac, ze
    obsludze zalezy na klientach - pozwolilem sobie zainteresowac sie pewna
    sytuacja jaka dziala sie obok, gdzie jakis czlowiek chcial zwiekszyc
    sobie limit i panie kombinowaly jak mogly by mu pomoc).

    Obsluga na telefonie, jak zwykle. Raz uzyskuje pewna informacje, by
    pozniej na ten sam temat uzyskac informacje zupenie inna. Poproszenie o
    imie i nazwisko pociaga za soba odpowidz "to ja to skonsultuje", co w
    rezultacie prowadzi do udzielednia odpowiedz poprawnej.

    Fajna jest opcja oddzwaniania do mnie, po zgloszeniu jakiegos problemu.
    Minusem jest to, ze nic sie nie da zalatwic w ten sposob bo pani
    oddzwaniajaca prosila bym zadzwonil na mLinie i zglosil ten problem
    jeszcze raz. Po co wiec taka opcja..? Szkoda, ze nie moga mi
    odpowiedziec mailowo. Za to oddzwaniaja doklanie wtedy kiedy zaznaczy
    sie w pytaniu.

    Ogolnie na razie nie jest zle. Co bedzie dalej czas pokaze.

    Polecam oddzial na Domaniewskiej (chyba 41).

    --
    pozdrawiam
    Mithos