  • 1. Data: 2005-04-20 09:15:52
    Temat: !Sprzedam aktywny token RSA taki jak w VW Banku
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Cena do uzgodnienia
    zaproponuj

    w stanie idealnym

    Przyda się gdy zgubisz swój lub zepsujesz
    a musisz oddać do banku

    zdjęcie mogę podesłać na priv

    Piotr
    gg 37349
    509 783 234

  • 2. Data: 2005-04-20 09:25:26
    Temat: Re: !Sprzedam aktywny token RSA taki jak w VW Banku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    PiotrF napisał(a):

    > Przyda się gdy zgubisz swój lub zepsujesz
    > a musisz oddać do banku

    Myślisz, że bank nie sprawdzi numeru tokena? :-o

  • 3. Data: 2005-04-20 09:33:38
    Od: "Paweł" <x...@p...onet.pl>

    Token musi być 'zsynchronizowany' z serwerem autoryzującym. Więc token z
    jednego systemu, aby działał w innym systemie musi być wcześniej do niego
    'zaimportowany', 'zsynchronizowany' itp. inaczej jest bezuzyteczny.

  • 4. Data: 2005-04-20 09:35:47
    Od: "Arek K" <a...@w...pl>

> [...]
    > zaproponuj
    >
    > w stanie idealnym
    >
    > Przyda się gdy zgubisz swój lub zepsujesz

    Taki token jest oczywiście do niczego nie przydatny i ten tekst "przyda się
    gdy...." to oczywista bzdura.

    No chyba że przyda się do szpanowania, jaki to ja jestm gość - patrzcie
    dziewczyny - token mam u paska!

    Osobiście uważam, że taki token jest również świetny do zabawy dla dzieci -
    mój synek też tak myśli :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-04-20 10:21:35
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Cena do uzgodnienia
    > zaproponuj
    >
    > w stanie idealnym
    >
    > Przyda się gdy zgubisz swój lub zepsujesz
    > a musisz oddać do banku

    ja też mam :)
    i chyba więcej osób posiada po poprzedniej wymianie
    na allegro nie chciały schodzić, ale może ktoś rzeczywiście się skusi

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2005-04-20 19:16:05
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

> [...]
    > zaproponuj
    >
    > w stanie idealnym
    >
    > Przyda się gdy zgubisz swój lub zepsujesz

    Czy to jest RSA SecurID (taki jak w VW czy Lukasie, który mam) czy może coś
    innego (np. Vasco z rodziny Digipass). Proszę o foto na maila (w adresie
    jest dodatek antyspamowy).

  • 7. Data: 2005-04-20 20:24:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paweł Nyczaj napisał(a):

    > Czy to jest RSA SecurID (taki jak w VW czy Lukasie, który mam) czy może coś
    > innego (np. Vasco z rodziny Digipass). Proszę o foto na maila (w adresie
    > jest dodatek antyspamowy).

    hint: subject

  • 8. Data: 2005-04-20 20:34:24
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "PiotrF" <...@...pl> napisał w wiadomości

    prosze mi przesłać zdjęcie i sugerowaną cenę na priv.

    Pozdr.
    Andrzej
    a...@p...pl