  • 1. Data: 2005-04-20 06:43:14
    Temat: karta kredytowa - jaki bank
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam,

    Potrzebna mi jest karta kredytowa i zastanawiam sie nad wyborem banku, który
    mi takowa zaoferuje, przy najlepszych mozliwych na rynku warunkach.
    Prowadzę dzialalnosc gospodarcza konto do DG posiadam w PKOBP, jednak
    uzyskanie karty kredytowej na konto firmowe wiarze sie z dosyc skomplikowana
    procedura np. dostarczanie zaswiadzcen z ZUS i US.
    W PKO BP zaproponowali mi, zebym zalozyl u nich konto osobiste, dostane
    wtedy karte - jakas promocyjna w zwiazku z WM 2006 - gdzie 1 rok jest bez
    opłat, limit 5000.

    Zastanawiam sie czy to aby najlepsze rozwiazanie, czy inne banki np.
    internetowe nie oferuja lepszych warunkow.

    Moglibyscie cos zasugerowac?

    Dzieki

    Smerf

  • 2. Data: 2005-04-20 06:56:59
    Temat: Re: karta kredytowa - jaki bank
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Smerf napisał(a):

    > Zastanawiam sie czy to aby najlepsze rozwiazanie, czy inne banki np.
    > internetowe nie oferuja lepszych warunkow.

    Z praktycznego punktu widzenia - jeżeli Twoim jedynym źródłem przychodów
    jest DG, bierz, co Ci dają. Później możesz założyć sobie konto w innym
    banku i - podobnie jak tu - uzyskać kartę na podstawie historii
    rachunku, albo karty.

    M.