  • 1. Data: 2002-03-25 07:46:30
    Temat: to jakiś przekręt
    Od: <e...@p...gazeta.pl>

    Witam, czytałem w zeszłym tygodniu dwa wątki na temat konkursu ogłoszonego
    przez Bankiera.pl: http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.biznes.banki&tid=3996140 oraz http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.biznes.banki&tid=3996260
    Zaglądałem tez na ich stronę: brzydko mi to pachnie. Nie wiem czy można w ten
    sposób działać, kurcze nie wiadomo kto to organizuje, pytania są bardzo
    szczególowe. Niektórzy z was piszą, że fajnie, będą korzystać z naszych rad
    przy projektowaniu kredytu. NIE WIERZE, żeby jakikolwiek bank mógł coś takiego
    zrobić. Albo nie robi tego bank, tylko jakaś "argentyńska" firma, która na
    końcu i tak nas wszystkich oszuka.

  • 2. Data: 2002-03-25 08:30:06
    Temat: Re: to jakiś przekręt
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    takiego
    > zrobić. Albo nie robi tego bank, tylko jakaś "argentyńska" firma, która na

    popieram wnioski !
    szanujacy sie bank - oglosilby taki konkurs na swojej witrynie - przeciez to
    byla by dla niego reklama - niestety niezbyt ladnie pachnie w bankier.pl

  • 3. Data: 2002-03-25 08:57:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > popieram wnioski !
    > szanujacy sie bank - oglosilby taki konkurs na swojej witrynie - przeciez
    > byla by dla niego reklama - niestety niezbyt ladnie pachnie w bankier.pl

    No dobra. Ja jednak jestem idealista :)
    <wtracenie>
    Pomimo tego ze jakis skurwiel (przepraszam) wysyla mi spam z grupy (25 maili
    na krzynke - z kopia mojego maila) uwzam, ze mozna z takimi palantami
    walczyc, ha ha.
    No wiec palancie jak to czytasz, to TPSA juz zostala zawiadomiona:
    pm144.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl.
    Na cale szczescie od czerwca kazdy bedzie mial swoje indywidualne konto w
    TPSA
    </wtracenie>

    Uwazam jednak ze to jakis bank. Nie wierze, zeby pozycja bankiera byla juz
    tak slaba, zeby polakomil sie na kase jakiegos systemu argentynskiego.
    Mozliwe ze sam zbiera informacje i sprzeda pozniej??
    Nie - to musi byc jakis babk.
    dla mnie Fortis lub Multi - oa czaja sie z nowymi produktami...

  • 4. Data: 2002-03-25 09:18:03
    Temat: OT: to jakiś przekręt
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Mar 2002, AMRA wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ Na cale szczescie od czerwca kazdy bedzie mial swoje indywidualne konto w

    W kwestii formalnej: nie "każdy" a "każdy korzystający z ryczałtu"
    (30 godzin), przynajmniej tak by wynikało z reklamówek.

    >+ </wtracenie>

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-03-25 09:23:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W kwestii formalnej: nie "każdy" a "każdy korzystający z ryczałtu"
    > (30 godzin), przynajmniej tak by wynikało z reklamówek.

    na poczatek - docelowo maja byc objeci wszyscy :) Rzynajmniej tak wycyztalem
    z ich strony.
    Mnie to i tak nie dotyczy - chello :)

  • 6. Data: 2002-03-25 10:52:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <

    > Uwazam jednak ze to jakis bank. Nie wierze, zeby pozycja bankiera byla
    juz
    > tak slaba, zeby polakomil sie na kase jakiegos systemu argentynskiego.

    wiesz, ja tez bylem zdania ze to jakis bank ale w ciemno swoich danych nie
    daję wiec nawet do glowy mi nie przyszlo zeby to wypelniac.

    Teraz juz nie jestem taki pewien, ze to bank
    - bank by sie przy okazji zareklamowal
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-03-25 11:03:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Teraz juz nie jestem taki pewien, ze to bank
    > - bank by sie przy okazji zareklamowal

    Hmmmm. A znacie ten efekt reklamy??? Na billboardach go czasami robia...
    Musialbym do ksiazki zajrzec, ale mniejsz z tym jak sie nazywa.
    Czyli najpierw pokazujemy cos - bez nazwy. Ludzie mysla i mysla co to za
    dibalestwo jest. A za jakis czas bach okazuje sie ze to taka a taka firma ;)
    Mysle ze w tym przypoadku jest tak samo.

  • 8. Data: 2002-03-25 11:29:12
    Od: <e...@p...gazeta.pl>

    > Teraz juz nie jestem taki pewien, ze to bank
    > - bank by sie przy okazji zareklamowal
    > *** blad ***

    właśnie! może ktos chce wykorzystać pozycję Bankiera - chyba trochę ludzi mu
    ufa - i wtedy pokazać swój "superatrakcyjny" kredyt: poleca nas Bankier, więc
    można nam zaufać?
    Nie ma kredytów dobrych dla kredytobiorców! Kredyty sa dobre dla banków (i
    oszustów)

  • 9. Data: 2002-03-25 11:38:59

> [...]
    > walczyc, ha ha.
    > No wiec palancie jak to czytasz, to TPSA juz zostala zawiadomiona:

    hmm, wiesz - logika ludzka bywa pokretna
    a jesli czytam takiego maila - z moim cytatem ?? mimo ze nie jestem z wawy,
    to jaki mozna niosek wysnuc ?