  • 1. Data: 2002-03-24 22:12:52
    Temat: Pekao SA - MasterCard
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Slyszalem, ze Pekao SA bedzie wydawac nowa karte kredytowa - MasterCarda.
    Czy ktos cos wie, od kiedy? Czy ten ludzie w Pekao w ogole potrafia jeszcze
    policzyc ile roznych plastikow bank wydaje?

  • 2. Data: 2002-03-25 08:22:39
    Temat: Re: Pekao SA - MasterCard
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia 24 Mar 2002 23:12:52 +0100, m...@p...onet.pl napisał(a):
    >Slyszalem, ze Pekao SA bedzie wydawac nowa karte kredytowa - MasterCarda.

    Przecież Pekao od dawna wydaje kredytowego MasterCarda!

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 3. Data: 2002-03-25 14:28:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Slyszalem, ze Pekao SA bedzie wydawac nowa karte kredytowa - MasterCarda.
    > Czy ktos cos wie, od kiedy? Czy ten ludzie w Pekao w ogole potrafia jeszcze
    > policzyc ile roznych plastikow bank wydaje?
    a kto powiedział, że nową- będzie to zapewne stara po "faceliftingu"- dodadzą grace
    period
    i wydrukują nowe ulotki- mówi się o tym od jakiegoś półtorej roku :-))
    To tak jak z nowym systemem, że będzie, ale kiedy dokładnie, to nie wiadomo.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-25 14:54:58
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Slyszalem, ze Pekao SA bedzie wydawac nowa karte kredytowa - MasterCarda.
    > Czy ktos cos wie, od kiedy? Czy ten ludzie w Pekao w ogole potrafia jeszcze
    > policzyc ile roznych plastikow bank wydaje?

    mastercard- chargowe eurokarta i złota eurokarta
    kredytowe pekao/shell, złota pekao/shell, partner
    no i oczywiście world signia

  • 5. Data: 2002-03-27 20:48:45
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Teraz juz wiem co z tym MC.
    Bedzie nowy z FIFA - jakis nowy plastik.
    Nie wiem tylko na ile nowa karta sama w sobie?
    Pewnie jak zwykle chlopaki wypuszcza plastik i tyle ich widziano....:)

  • 6. Data: 2002-03-27 22:01:55
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > Teraz juz wiem co z tym MC.
    > Bedzie nowy z FIFA - jakis nowy plastik.
    > Nie wiem tylko na ile nowa karta sama w sobie?
    > Pewnie jak zwykle chlopaki wypuszcza plastik i tyle ich widziano....:)

    Micho,
    zajmij sie pisaniem pracy a nie postowaniem!!

    Wszyscy,
    sorry za OT ale trzebo go jakos zmotywowac do pisania magisterki (na priva
    nie reaguje ;))

    Pablo